Tuesday, March 1, 2011

Electric Blue

Blue is always my favourite color....dulu masa kite belajar there's only biru and biru muda...now there's a whole range of blue...my fave is turquoise (cikgu kalau salah eja, sorry ekk?) and electric blue...kena sungguh dengan jiwa...electric blue ni actually lebih kureng biru pekat tapi dia version alaf baru LOL....

I actually recently came across my sis - Darling's picture in FB for her red carpet during Anugerah Seri Angkasa. and she commented there saying that she is now in favour of blue. That's what trigger me to make this posting :)
And I remember, during my visit to KL few months back , I wore my electric blue gown and she asked me why the dress, and i answered her "i just adore the colour"!

So it's either memang petanda :
1) dia mengandung anak lelaki --which confirmed dah--Congratulation Cik Darling!
2) atau mungkin genetic --sebab dari sepusat sepusing
3) atau tak lain tak bukan memang dia tiru kite...kite pakai dulu kan? ...hahhahahha

So this is her in her electric blue gown....dia punya tahap artis...mmg hot mama!


This is me in mine...kite tahap apa ekk???? Jangan lah kata minah kilang walau memeng kite kerja kat kilang..he..he..he..


and my other collection ..baju yg lain ..malas nak tangkap gambor...
a shoes which i am yet to wear...cantik ke lawa? dua dua betul ...thank you very much!


and my arms's candy....biru kan mendamaikan...

4 comments:

Ejin said...

memang cantekkkkkk ....love the shoes! love the bag! and love that colour!

Motif buat posting nie nak kata "sapa tiru sapa" ke Liz hehehehe ...

Liz Duan said...

ha..ha..ha..tak lah ...i was suprise darling pun suka colour ni..and saja jer nak ckp pasal colour tu

fendifid said...

Kasut tu cun.

Eat said...

Hot mama sepusat sepusing.. hehe..
Biru not my taste.. Coz dari kecik biru is like Kaler Ina, & merah is always mine..

Tau ajelah, kaler baju tu penting dulu, nak membezakan kami yg serahim-sepusat-sepusing nih.. So, blue untuk aku forever is ina's .. hahah! Kena pi blue-treatment aku nih..