Thursday, March 17, 2011

Sunday Dinner

My dad beriya2 kata we all akan dinner out malam sunday lepas ...sebab semua ada di rumah kata nyer ...yealah kan, sebab selalu nyer always tak cukup korum ajer ....tapi last saturday till monday, semua ada di rumah ....my dad nak gi our usual place kat Wang Seng but aku ngan mak aku beriya2 nak ke Top Spot ..my dad malas gi TopSpot sebab jauh kata nyer ....last2 dia setuju sebab majority nak pergi sana ...

* kedai favourite aku*

sebelum makanan sampai, adalah wajib kiter posing2 dulu LOL .....gambar tak banyak sebab aku sibuk melayan budak2 plus adik aku bawak camera canggih dia, so camera tak canggih aku jarang kuar dari beg LOL

Jane and the boys ...the boys tak reti nak dok diam utk posing!

Al and Daddy ...budak Al ni asyik tukar tempat duduk ....

The dinner itself agak mengecewakan ...the place was too crowded ...aku ingatkan malam sunday dah tak brapa sibuk, tapi aku lupa itu adalah cuti sekolah ...so ramai2 family2 makan malam kat sana...and from their dialogs, ramai yang org luar Sarawak (pelancong le tu)....and the service agak lambat sebab org ramai, which is understandable lah kan ....(Note: for the first time ever, aku tak ambik gambar food atas meja!!!) ..and aku rasa pun mcm tak sesedap selalu ....sebab too many people lah ....tapi tempat nie still my fav!


Mak aku plak had an unpleasant feeling kat sana ...masa dia duduk tu dia rasa cam ada org tepuk2 belakang and pinggang dia ...she thought it was my sister, tapi tengok2 tangan my sister ada atas meja ....toleh belakang, masa tu takde org plak ...so, dia dah tak comfortable ....

 my sister and my mum ...

 walaupun tak sesedap biasa, we had a good time jugak ...sebab jarang spending time sesama yang semua org ada cam nie ...

and kat bawah nie adalah gambar2 yang aku tangkap masa nak balik ....


Lobster ...

rupa seacucumber (gamat?) ...sebelum menjadi seacucumber soup!


adik and mummy

4 comments:

fendifid said...

Agaknya masak terkocoh kocoh...tu yang tak sedap. Korang order lobster ke? masak apa? grill with cheese?

Ejin said...

i tink so lah ...sebab too many orders, jadi masak pun nak cepat ajer gamak nyer ...pas nie aku nak pergi masa weekdays ajer lah ...or early masa buka biler org tak ramai ...

nope, we did not order the lobster ...sebab aritu dah puas makan udang, masing2 dah kemuakan ...

fendifid said...

besarnya lobster tu...mesti sedap

Liz Duan said...

soon kite org nak gi amik hepatitis punya jab..sebab makan seafood banyak..masa aariz hari tu ada doctor sebut or tanya pasal seafood ke hapa tak silap ...terus seram ...korang dah amik tak