Sunday, March 27, 2011

Rezeki Jangan Di tolak

Aku pilih tajuk berkenaan rezeki untuk posting kali ni. Luas pengertian rezeki ni. Bergantung pada keadaan and situasi. Yang mustahak...kalau ada rezeki lebih...kena rajin share dengan orang lain...semoga lebih berkat dan bertambah tambah rezeki yang dikurniakan. Kan ita kan kan kan? (ada makna tersirat di situ...ha ha ha)
Mc D dok bagi free voucher untuk big breakfast...rezeki rezeki...kena lah ambik peluang tu kan. Pastu nak lebih menarik...kita share voucher tu dengan kengkawan. Last weekend...Nuarlin dok nyanyi nak pi jogging...tapi Haus...dengan masalah hujannya...malasnya...sampai ke sudah tak pi jogging....lariiiiiiiiiiiii.

Tak jadi pi jogging...kita pi breakfast ramai ramai. Meriah. Masa kami sampai kat McD...orang ramai tapi masih dapat tempat duduk. By the time habis makan...tengok orang beratur sampai ke luar. Actually McD yang kat Ampang tu kecik...muar 5 orang je beratur...tu yang sampai ke luar tu...saje buat gempak aku ni. He he he.
The COCO.

Meriah ke tak meriah rezeki atas meja tu?
Pasangan remaja.
Yang ni pulak photo kelmarin...dinner kat Pizza wangsa maju. Mulanya nak pi tengok movie tapi takde cerita yang sesuai untuk anak anak. So lepas makan...the kids main kat taman sebelah Pizza Hut tu.
Oh ya...dinner ni fully sponsored by Lin. Ada rezeki lebih...Lin belanja family...kengkawan dan anak anak. Thank you Lin...semoga rezeki lebih murah...berlipat kali ganda dan berganda...untuk Lin dan keluarga. Semoga ada rezeki untuk menambah ahli keluarga pulak tahun ni.

Btw...Biler aku nak ada peluang say thank you kat Ita ni? Apakah?
Yang terbaru from Pizza Hut. Kalau sesapa peminat udang dan cheese...sila la layan pizza ni. Mesti puas hati. Kalau orang belanja lagi sedap tau pizza ni. Meletops.

Itu je la kupasan hampagas aku pasal rezeki. Semoga semua adik beradik 30 something di murahkan rezeki sentiasa...and tak lupa dengan kata kata hikmah ni...sharing is caring.

7 comments:

Eat said...

Apahal pulak aku diglamerkan dlm posting nih? *confuse gue..*

Anyway, McD mmg penuh sejak ada voucher tu.. Aku pun dari McD Sek13, tgk parking penuh, drive thru pun mcm ular, terus pi Sek 9, okay sikit.. tapi still penuh ..

Berjaya innovation McD nak menglamerkan breakfast dia..

fendifid said...

Eat buat buat tak faham...sharing is caring. ha ha ha

Liz Duan said...

i ahve no komen.. he..he..he..
Yes, mc d penuh sungguh

hazel said...

c.pend ..xtvt jogging msh dalam agenda penting buat nuarlin..harap2 weekend ni impian tercapai...apakah?

anyway, semoga kita semua sintiasa dimurahkan rezeki..aminnn

Liz Duan said...

fendi, kau ke clark kent yg dicari cari? rambut kau tu ada mata kail dah mcm clark kent dah tu

Ejin said...

aku dah lama tak gi McD ....asyik makan nasi timbel komplit ajer (hehehehe nak kata aku dok jalan2 bandung le tuh!)

fendifid said...

Semalam pi MC D...aku tapau untuk Misha...esok aku g lagi...pagi takde orang...biar dia makan pancakes tu puas puas...nak tunggu mama Ejin dia punya pancakes entah kurun ke berapa nanti nak dapat rasa...LOL.

Aku ada sekeping je gambar masa breakfast tu...clark kent pun clark kent la...jaja jugak kat posting ni. he he