Monday, March 28, 2011

Rezeki Jangan Di tolak - Part 2

Kat office aku ada Secret Recipe...sekangkang kera je...jaraknya dari office. Minggu lepas lunch kat sana...layannn. La ni aku dah tak tahu nak makan apa sebab Menu selection kat secret recipe tu tak banyak sangat kan. Kalau dah 10 kali nko pergi...pening tak tahu nak order apa dah.
Set lunch...chicken chop and rice...not my cup of tea.


Haaa...dia baru aku kawan...he he he...lamb shank yang sedap bangat. Tapi kalau pergi dengan member baru aku berani order ni...boleh share...sebab kalau sorang...tak larat aku nak habis kan. Fid tak makan lamb and Ej tak berapa suka sangat.
oreo cheese cake...tak suka sangat.
Pecan butterscotch...macam biasa...makanan itu menawan.
Durian cake yang MAHA satanemmm. Actually 2 dari cake tu free...sebab every RM40 spent with Citibank credit card dapat a slice of cake free...layannn.Rezeki..kena la share share kan...sebab tu pergi ramai ramai.
One of my fren dapat vitamin B sebab dia je yang kerja dah nak masuk 2 tahun...yang lain sumer same batch dengan aku...tak merasa la Vitamin tu kan. So dia belanja kengkawan kat Tony Romas. Entah apa kena...majority ordered burger...pastu nyesal...tak menepati selera.
Mine.
Fish and Chips. Aku still rasa Fish and Chips kat Canterbury Kent UK lagi sedap. Logic tak perbandingan aku buat ni?
Member aku Hadie...makan ni...Romas burger.
Ordered salad untuk di share...memasing kata tak sedap...Caesar Salad lagi sedap katanya...sebab sos apa ntah tu...potong betul la.
Yang ni special...tinggi melangit burger tu sebab ada onion ring di susun susun atas daging burger...terus tinggi...terkejut semua orang. Very filling makan burger ni...memasing tak larat nak order dessert.

Sampai ke petang...aku macam sawa kekenyangan...orang kata Rezeki jangan di tolak. Aminnn...syukur. Semoga member aku tu di murahkan rezeki lagi tahun depan. Biler aku nak dapat wish untuk Eat ni? Buat buat tak faham konon...dia tu. Lariiii.

3 comments:

Liz Duan said...

hishhhhhhhhhhh mega ajer makan nya...kite tak pernah gi tony romas tu--chillies ajer sebab kids eat for free kwang kwang kwang...penangan treler panjang kah..kah..akh...

Ejin said...

aku tak berkenan burger yang tinggi tu ....susah nak makan! butterscotch tu one of my fav ...lamb plak aku tak geng ....lamb tu geng liz ajer :-)

fendifid said...

Kalau nak kids eat free kena pergi Tony Romas Mont Kiara aje. Yang kat Pavilion certain day aje kids eat free.