Thursday, March 10, 2011

CNY Visit 2011

maaf yea ....posting super-duper ketinggalan masa ...dah abis CNY, dah masuk March baru aku berkesempatan buat posting CNY visit to Bemen's place ....faham2 ajer lah, akak sibuk ....(alasan tak bleh blah kata fendu!) ...

A group of us pi beraya kat rumah Bemen ....rumah baru le kata kan, so sambil2 datang beraya tu, we all diberi house tour by tuan punya rumah ....decor cantekkkkkk ....


Nie aku nak tunjuk kan Bemen punya toys collection hahaha kalau dia baca sure kata this is priceless ...aku tengok umpama anak patung ajer ....his pride and joy is that yellow thingy called bumblebee ...hehehe ...gurau ajer Bemen, I know you love these toys so much! and you akan selamatkan ini dulu kalau terjadi apa2 ....

red lantern in the car porch


the little guest with mommy ...

The food was nice, but aku malu (and lupa) nak ambik gambar hahahaha ...malu coz masa tu ada colleagues Su Mei jugak ...but biler dah ilang malu tu, aku lupa plak hehehe ....yang aku ambik are these ajer ....



anyway, thanks for inviting us Bemen ...may your year of the Rabbit be a happy and prosperous one!

with Bemen's wife and mother-in-law

P/S Bemen's MIL kata aku dah kurus dari dulu ....hehehehehe dan kenyataan ini disaksikan oleh Chris and Nick! hahahahaha .....kembang tak kembang nyer idung aku masa tu LOL

4 comments:

bemenwong said...

Hahaha, pls feel free to come again, u guys are most welcome!!!

fendifid said...

aku ingat blog kiter ada error dok show posting dulu dulu...kisahnya Ejin dok haus...perap gambar punya la lama.

Sebab aku respect orang tua biler bercakap...iya kan aje.

Ejin said...

thanks Bemen!

Ehhh Fendi ...jgn nak buat2 tak percaya ....terima lah kenyataan ada orang yang kata aku kurus ....jgn jeles LOL

Liz Duan said...

i like the red lantern ...very bright, cantik!
kurus???emmmmm, bini Bemen nampak kurus haa..ha..ha...