Sunday, November 1, 2009

California Pizza

Semalam pi KLCC layan fid beli belah kat Isetan. Masa dok look see look see tu Ej dah sibuk tanya mana nak pergi lepas tu. Sibuk nyanyi dia lapar. Aku pun kelaparan jugak. Pastu memasing dok berkira kira nak makan kat mana. Hajat di hati, Ej nak ke Chocolate. Tapi biler dia dengar aku plan nak ke Bangi ronggeng dengan Zamreen's family terus dia ajak makan kat California Pizza je. Supaya cepat dapat ke Bangi. Dia yang excited lebih nak jumpa Adam dan Alif.
Sambil tunggu makanan, Ej merasmikan notebook Barbie dia.

Songeh je kalau lepas shopping. Layannn.


Drinksnya buy 2 free 1. Lime, Mango and Orange juices.




Kemas kan the setting.


BBQ Chic Chopped Salad. Ok la..boleh layan.




EJ yang tak muak muak dengan Speggeti Cabonaranya.


Aku order ni selepas baca banyak blog kata sedap. And most table ada ordered benda ni. Spinach Artichoke Dip. Yang Dip dia tu ada cheese. Panas bangat masa mula di hantar. Dan sedap di makan masa panas. Bila dah sejuk...kureng sikit. Accompanied with White and Black tortella chips. Yang black tu keras sikit. Tak habis pun. Yang white je licin.







Emmm...Satanem.


EJ yang takut takut nak makan Spinach dip tu. Takut pedas. Padahal benda tu tak pedas langsung.

Ada banyak lagi Pizza and Pasta belum di cuba. Ejin...nko tak nak masukkan restaurant ni dalam wish list nko ke biler turun ke KL nanti???

2 comments:

EJ said...

SEDAPLAH JUGAK SPINACH ARTICHOKE DIP TU..... BOLEH TAHAN.........................................................................

zamreen said...

yes EJ, dip tu sgt sedap dan lemak berkrim nyum nyum....

misbehave, bile kite nak gi CPK lagi nih???