Friday, November 20, 2009

jalan2 & shopping masa lunch ...

Last two fridays aku and kekawan aku dok sibuk pi kuar kampus utk cari makanan and entertainment ..dah puas dah dok kat kampus and kawasan sekitar ..so, apa lagi plan le utk memanjangkan langkah kitorang ...and Friday merupakan ari yang sesuai utk jejalan lama ..biasalah pompuan kan ...so, pas makan, pi le jalan2 kat kedai2, then pi kedai makan lagi utk tapau ....dah 2 minggu berturut2 we went to this shopping mall ...dan dah dua minggu berturut2 aku berbelanja besar ..sebab ada sales!!! then ada ati kata apasal duit selalu tak cukup ...ish ish ish ...




Cakap pasal sales, now Christmas sales dah mula ....and the christmas decoration pun dah menjelma kat shoping2 complexes ...and akak, dengan tak malu nyer, posing ngan christmas tree last week ...hehehe ...masa tu orang tak ramai le..siap 2-3 take lagi si Haslina ambik kan ....



tapi tujuan utama ke situ adalah utk makan ....last week makan tak ingat dunia coz dah terlampau lapar, sampai lupa nak ambik gambar lah ....but i had this delicious chicken & mushroom noodles! Korang imagine ajerlah rupa dia camne coz akak tak ambik gambar ...

6 comments:

fendifid said...

kat klcc belum ada apa deco pun lagi. tapi sales sume mula this weekend. baik lah larikan diri dari shopping mallss...nahas.

Ejin said...

ye ke??? kat sini sudah mula deco xmas ...aku mmg try to avoid shopping malls...tapi shopping malls tu melambai2 memanggil aku ...sian plak kalau aku tak pi :-)

Liz Duan said...

shopping ni never ending kan

Eat said...

Kelaass.. mall tu memanggil2 kau yee... hahaha!!!

fido said...

Ejin- awat ko nmpak kocik sket??? Apakah???? Jgn ler....!!!! sian aku 'montel' sensorng!!!!

Ejin said...

jgn lah risau Fid - itu ilusi semata-mata hahahaha ....