Monday, November 30, 2009

Pesta Cereal.

Tadi we went to Carrefour. Had dinner kat food court pastu EJ sibuk nyanyi nak main kat windcastle punya play ground tu. Fid tunggu dia aku left them and pi beli barang. Pastu nampak ada offer baik punya. Roger roger kat Fid. Sebab 1 trolley tak cukup nak angkut.

Aku bayar first round barang barang yang penuh 1 trolley pastu masuk semua with 2 trolleys. Apa lagi...habis sume kat rak tu kami kaut. Berpuluh mata kehairanan dok pandang..aku buat dunno je la. Bukannya aku curi...aku bayar. So what kan. Tak luah pun kehenseman aku kalau diorang pandang pandang...kah kah kah...ejin...sila la muntah.


Bukan beli apa pun..Cereal je. Untuk buat stok 3 bulan.
Fid bawa 1 trolley aku handle 1 lagi.




Penuh trolley dengan cereal.

Pastu boot tak cukup kena letak kat seat belakang pulak. Macam nak buat pesta ceral lak.
Semasa beratur nak bayar...ada few people tegur termasuklah yang jaga counter tu. Banyaknya...adik buat berniaga ke? Seronok biler orang tanya macam tu...sebab dia panggil aku adik...kalau 100 orang bertanya pun aku tetap jawab dengan senyuman manis...sebab diorang refered me as adik.
Moral of the story...
Confirm...I am 25 years old again next year.....lariiii.

4 comments:

Ejin said...

YARABIIIIIIII ....buat apa ngan cereal sebanyak tu? utk sekolah Fid ke? nak kata utk korang, bukan korang makan kat rumah hahahahaha ...

fend - bukan saja muntah, nak terkeluar anak perut sebab baca statement perasan ngko tuh! dah dah le tu ...

Eat said...

Ejin, mungkin ada kena mengena dengan iklan tongkat ali tu kot? Remember, yg ramai2 pakai beli byk2 untuk dapat RM1 juta?? Tapi apa hal pulak Koko Krunch?? Confuse gue..

Korang buat apa tu byk2? Kenduri Koko Crunch ke???

Liz Duan said...

fend kau ni mmg kong hasam sungguh...gelak aku baca...perasantan betul!

by the way buat mende kau beli banyak gitu..utk tadika yer/ tak mungkin kau mkan sendiri tu....muntah coklat mahu gitu byk!

fendifid said...

untuk tadika la...sebanyak itu untuk stok 3 bulan je tu.

aku tak suka makan cereal. baik lah aku pi beli nasi lemak sotong for breakfast...he he he