Friday, November 6, 2009

Thank God It's Friday????

ari ini merupakan ari tension sedunia ..maybe aku exergerate sket le kot but it was one hell of a day for me ..kalau korang pun sure tahap cipan punya tension...i have a dateline to meet today ..by 12.00 noon to be exact ..so petang semalam aku pulun buat kerja ...balik umah pun lambat ..then pas makan mandi semua, sambung lagi kerja till 1am ok! alih2 today biler aku cari kat PC ...takde pun file yang aku cari ..sebab nyer comp kena virus (H1N1 version digital gamaknyer!) ..melenting le akak, tapi fikir2 balik, no point nak melenting coz
(1) benda dah ilang, cari pun tak akan jumpa
(2) dateline tinggal 2 jam je lagi tau masa tu - ingat nak balik rumah ambik backup - but pi balik rumah aku pun will take more than one hour - and that version pun masih incomplete
(3) terpaksa calm down utk membolehkan aku re-do the report dalam masa yang aku ada tu ...

Kerja giler kan???!!! Sib baik in English - kalau BM mahu aku terkial2 and sah2 tak akan siap within that 2 hour ...sib baik yang ada is the version sebelum aku balik umah semalm ...kira aku kena tambah a few things - not really major lah ...but kalau salah mmg ketara ...aiyoo penat woo aku karang mengarang report ...then ada le makluk2 mai opis aku mintak carry mark exam diorang ..mengganggu concentration betul sampai aku halau diorang sebelum depa sempat ketuk pintu lagi ...kah kah kah minta maaf yea ..kepada sesiapa yang berkenaan ....my fren haslina siap kata dia dengar suara aku ckp kat budak2 tu jgn tanya markah ...and I HAVE A DATELINE TO MEET!!

but Thank God, syukur sesangat i manage to finish about 5 mins before the dateline..pas proof read terus emailkan ....and then terjelepuk kelegaan ...and my two good frens pun bawak i pi makan and shopping utk release tension and sakit ati aku ....

and now, I can officially say, My Weekend starts now ...yipeeeee

3 comments:

fendifid said...

Congrats...hope everything will go smoothly.

Ejin said...

thank you! Legaaaaaa yang amat

fido said...

enjoy ur weekend to the max dear! U deserve it!!!