Sunday, September 25, 2011

Berdating la la la

Around 10.30am...Fid and I headed to Ampang Puteri sebab Fid ada follow up check up dengan urologist. Masa lepak tunggu turn, doktor tengah layan sorang patient ni...lama kan main. Pastu biler doktor keluar dia kata kat kami yang tengah menunggu tu dia dapat urgent call from OT room. Dia mintak kami tunggu sekejap. Pastu our turn pulak no 3. Pesan kat assistant doktor tu tolong call biler doktor balik nanti..
Terus gi dating kat CBL...both of us belum breakfast. Masa nak order tu ada mamat cina dok complaint kata dah tunggu order 1 jam tak dapat food. Kisahnya tak cukup staff CBL tu. Masa aku order...awal awal lagi aku di beritahu akan lambat sikit sebab ada banyak order food yang menanti.
Sandwich tuna dalam pita bread. yang ni Fid yang order. Fid tak suka pita bread tu...tak jive katanya. Aku makan sedap je...LOL. Tekak memasing.
Mine...meletops. Sedap bangat. Nama aku tak ingat la...egg something something. Heaven...melayan food yang sedap mantap sambil dating dating ni. Esok nak dating lagi la....la la la. kah kah kah.

Elok je food habis...dapat call from clinic katanya patient sebelum kami baru je masuk pastu turn kami pulak. Cecepat jalan balik ke Ampang Puteri...buat check up segala....pastu syukran...result semua memuaskan.

4 comments:

Ejin said...

Tak abis abis dating...btw i had that tuna in pitta bread before ...aku suka sangat! Sedap ...dressing salad tu pun ok kan?

fendifid said...

Yes...salad tu pun sedap...ada almond and cranberry...mantap.

Ejin...ni pun masuk dalam iternary food maraton ke?

Ejin said...

yes, ada cranberry ....yang ni tak yah masuk list, coz nie aku boleh dapat dengan senang LOL

Liz Duan said...

adoiii kalau aku ikut korang food marathon kan...aku kuis kuis yg korang makan ajelah...aku nak pengsan tgk amount of food here