Wednesday, September 14, 2011

Posting Boring Pasal Makan...LOL

Aku sebenarnya masih dalam happy mood sebab dok bergelak sambil bercomment kat FB petang tadi. Lawak je biler dok ingat zaman PPP dulu...apa apa pun cerita masa kat PPP...penamat tetap Kak Long ingat kan yang cerdik dan kurang cerdik.

Pastu biler happy mood mula la aku dok ingat nak makan makan dan makan lagi. Sib baik takde makanan sedap sedap sekarang ni depan aku...kalau tak mesti aku makan dengan banyaknya.

Sebab happy mood...aku tepek gambar food aje...saje buat cuci mata.
Last week before EJ started her guitar class and Fid was fasting, we went to secret recipe for dinner/break fast. Ej was showing off her new Gshock watch. Ori katanya padahal harga tak sampai seratus pun. LOL...asalkan dia happy...layannn.
For the first time I ordered this. Cod fish...sedap mantap meletop...terus la aku mengimbau kenangan kat kampung halaman makan fish and chips yang sedap bangat tu. Next time nak order ni lagi kalau ke Secret Recipe...ikannya sedap...lembut di dalam...garing di luar. Sauce tu pun mantap.
It has been months I did not eat cake...so happened guna CItibank credit card dapat free cake...postu ada pulak macadamia cake ni...layannn. Sedapnya macadamia...rasa cam nak Australia esok jugak makan macadamia banyak banyak. Apakah?
Sedap tak nampak nasi kandar ni? Selalunya kalau makan nasi kandar kat kedai mamak kan...takde la rasa teruja cam nak makan dengan banyaknya tapi kalau ke restoran Pelita mesti rasa cam nak tambah tambah nasi dan lauk pauk...sebab kari dia terbaek. Cuma harnyanya mahal kat restoran ni. Sotong dua ekor, bendi dan telur dadar RM9.60.
Before I left office, EJ called me mintak belikan Dinner box McD ni...mesti dia tengok promo kat TV la tu...cukup untuk 3 orang...ada 3 soft drinks dan 2 ice cream.
Dalam box ni ada spicy deluxe burger, 2 mc chicken, nuggets and 2 large fries. Harga campur tax...Rm31.xx. OK la kalau malas masak or rasa nak tukar selera.

Itu je la photo food yang ada...kalau ada yang best best aku jaja lagi kat blog ni.

9 comments:

Ejin said...

Lama aku tak gi McD ...Maia an ngko as usual meletops!

Ejin said...

Hahahahaha yes, happy mengimbau kenangan PPP ...gile aku gelak tadi...

Liz Duan said...

those years....

Ejin said...

aku taip makanan ngko as usual meletops ...iPad aku pepandai buat ayat sendiri!

fendifid said...

Kenangan kemaafan dendam terindah. Lol. Kalau dok ulang ulang citer pasal PPP...tetap gelak sakan cam org sewel.

Aku la ni ayik lapar sesaje...hai...kejap je la aku kurus...lepas ni mencanak naik baik lol.

Liz Duan said...

ha..ha..engkau mmg sewel fend!

Ejin said...

Gila mamat ni hahaha

Eat said...

Fendu mmg giler...

fendifid said...

LOLOLOLOLOLOLOL