Saturday, September 17, 2011

Dating dengan Girlfren

Semalam Fid ke Sri Hartamas time lunch...dapat la kami berdating walaupun sekejap. Fid ada meeting tapi sebelum tu dia ada photo shoot dulu. Lepas je photo shoot Fid terus ke Backofen. Aku memang dah tunggu kat situ...sebelum Fid sampai aku dah siap order makanan aku. Lamb shoulder set...sedap...dagingnya lembut...sos pun sedap.

Cafe ni memang sentiasa full house masa lunch...ada la beberapa orang dok berdiri untuk tunggu meja kosong. Since aku kena tunggu Fid datang...kena makan slow slow...buat buat order air suam. Lawak je.
Biler aku tahu je Fid boleh join aku lunch aku cecepat order brownies with nuts. Meletops. Ada la modal aku nak conquer table.
Biler di heat up dulu brownies ni...memang meletops. Lepas je Fid sampai...dia order chicken lemon sauce set...ok la not bad. Sekali sekala kena la berdating dengan girlfren kan...without handbags..baru meriah. Tak gitu Kak Long?
Tadi kami pi beraya ke rumah ex jiran. Diorang dah pindah ke Ukays Sering...tempat orang orang kaya duduk...LOL...rumah cun cun. Zara buat memek muka biler nenek pegang dia. Dia nak tidur sebenarnya tu.
Ej kusyuk aje makan kueh raya.
Aku guna BB je...gambar pun blur sesado...haus betul la BB ni. Lepas beraya umah ni terus balik ke rumah sebab memasing keletihan dan mengantuk...siang tadi kami ke Bandar Tasik Selatan. Adik aku Ana buat birthday party untuk anak dia. Kami sampai lambat...takde la photo. Sampai sampai aje terus makan lemang dan rendang dan nasi dagang...lupa terus nak berposing. OK...rasanya lepas ni ada lagi posting raya...tak tahu biler aku boleh kata...sekian la saje posting raya tahun 2011...lol.

3 comments:

Liz Duan said...

dating sokmo kau tu !

Ejin said...

berseri2 mukan si girlfriend tuh ....tapi Misha nampak agak tembam lah kat gambar yang duduk kat sofa tu

fendifid said...

Hari tu kan photo shoot...kena la glam sikit. Pastu masa meeting diorang panggil fid bagi talk pulak. Meletops...dapat pen emas. Kah kah kah.