Friday, September 23, 2011

Jamuan Raya Lagi

Tak sangka kat office aku pun ada makan makan raya. Tak semena mena dapat email pasal pot luck raya ni. Aku dengan member aku share beli roti jala. Aku masak the curry ayam. Jamuan tu tengahari tadi.
Sementara makanan di siapkan...posing posing dulu.
Macam macam ada...penuh bermeja meja.
The other end.
Roti jala dan chicken curry meletop...kena puji. Tapi aku personally award the potato salad tu as the best dish. Mantap lagi Satanem.
Bahagian dessert.
Pencetus idea aka gorganiser.
Gambar ni saje nak tepek nak tunjuk betapa meriahnya jamuan ni...orang ramai. Tapi food cukup malahan terlebih lebih. Tapi of course...tak perlu di tanya...roti jala dan curry chicken aku tak cukup...sedap bangat sehhh. Lariiii.

Lepas ni ada lagi jamuan raya aka open house....layannn.

3 comments:

Ejin said...

meriah nya pak ngah oiiii ...opis aku punya jamuan raya fri minggu depan

fendifid said...

ha ha ha...Syawal pun dah habis by the time office nko buat makan makan.

Liz Duan said...

mine dah buat jugak...nanti masuk gambar ..