Monday, September 19, 2011

jalan jalan carik durian

tadi aku banyak jadi driver ....pas antar Anna (who helps with cleaning our house) balik, aku balik rumh for lunch, then aku kuar bawak bapak aku and Al gi ambik Jane ...dia abis kerja kol 2 ....before gi hospital tu, aku drop my dad kat Batu 7 punya post office sebab dia punya driving license dah expired ...so, tadi baru renew padahal dah expired 2 minggu lepas ....then aku ngan Al gi hospital ambik Jane ....at the moment Jane takleh nak memandu lagi .....so, someone would send her to work, and kalau aku free aku ambik dia balik ...tapi tadi dia dah tahu which bus lalu rumah kitorang .....

anyway, balik from hospital tu kenalah singgah ambik my dad ....and then we all gi supermarket ..byk barang abis and kena replenish (Breeze abis, nugget fav Al pun dah abis etc) ...sebab nya my dad dah over a month tak memandu ...so, biler dia tak kuar, dia takle gi beli barang ...so, bak kata adik aku ....kat rumah ada 4 buah kereta tapi hanay dua driver ajer yang boleh bawak kereta la nie ...and dua2 driver nie asyik busy .....so, kena sacrifice lah sapa2 yang free gi beli barang ....

berbalik pada tajuk ....depan supermarket tu berlambak2 org jual durian ...bau semerbak ...kami singgah dulu beli durian before gi super market ...

kitorang gi yang tepi sekali


my dad gi pilih ....

semua yang dibeli ada cacat cela ..kat luaar kan main elok lagi tapi biler bukak semua ada beberapa ulas yang tak elok ...yang elok tu semua nya ok ok belaka ......rasa cam tak puas tadi ...esok nak gi beli lagi :-)

8 comments:

fendifid said...

ayooo...tak elok pun nak pi beli lagi? baik beli kat supermarket dah siap kupas tu.

Ejin said...

ngko tu duduk kat KL pakcik ....aku nie duduk kat rantau mana tah ....things are not the same lah ...mana tau elok tak elok kalau tak buka lagi kan kan kan

Ejin said...

kalau nak beli lagi bukan kat makcik nie ..cari tempat lain pulak ....

Liz Duan said...

lama tak makan durian...hei jane tu kurush sangat , kau buli dia lah ejin!
bagi dia makan lebih sikit...anyway to Jane, take care.! Akak risau tengok kurus sangat ni...gemuk sangat pun aku trauma tengok ha..ha..ha...

Ejin said...

mana aku buli dia ...dia jenis makan sket sket sangat lah ...aku makan penuh pinggan, dia makan 1/4 pinggan ..kalau abis dah kira bagus ...sampai ati liz kata kiter buli dia

Ejin said...

ngko nie kan ..kurus pun ngko stress, org gemuk pun ngko stress ...aiyooo very hard to please you lah ...kan fendi kan kan kan

fendifid said...

Ejin...liz tu baru terkena virus "pre datin songel". Just imagine biler dah betul dpt title datin...puyeng kita dibuatnya. Lariiiii

Liz Duan said...

ha..ha..ha...ha..ha..ha..ha..ah.a.ha..ha..ha...aku dah puyeng ni ha..ha..ha..ah..aha..