Thursday, September 22, 2011

Jamuan Raya

Last Monday I went to Bangi to my previous company for a meeting. Saje je aku set the meeting on Monday sebab kat sana ada Jamuan raya...and I was invited to attend. Kira kill 2 birds with a stone. Sampai je kat sana before the meeting, pi breakfast dulu...sebab ingatkan jamuan tu lunch time.
My ex lunch partner.
Pak Ngah dah kuruskan kan kan...risau la aku...risau sebab takut Ejin jeles...LOL. Kalau aku kurus...tinggal dia je yang kurang kurus...Lariiiiii.
We went to Papa Rich...I ordered dim sum ni...sedap meletops. Pastu sampai ke ke office balik...sempat jumpa kengkawan lama bertanya khabar.
DBA team. Masa meeting kena stop kejap sebab sudah di panggil makan. Masa tu kenyang lagi makan dim sum...so I ate sikit je...aku sempat makan rendang rusa, satey 2 cucuk, nasi impit, nasi dagang, rendang ayam dan minum kopi panas. Sikit je makan...pastu biler balik office kat Damansara...rasa nyesal sebab teringat ingat makanan yang sedap sedap tu plus perut lapar balik. LOL.
Aku meeting dengan mereka ni la. Sempoi kan company lama aku...boleh pakai jeans and shirt.
Antara customer yang borong wristlet coach dari aku. Diorang ni la yang ajak aku datang ke bangi for the makan makan.
Arghhhhh...nyesal makan sikit. Boleh? Tapi takpe sebab tahun depan diorang kata akan invite aku lagi. LOL.

I missed them...my ex colleague. They are fun people to work with. Layannn.

4 comments:

Ejin said...

waaaaaaaaaa fend - jangan le tinggalkan aku kurus sorang2 ....kesian aku nanti .....

fendifid said...

Semalam balik aje umah aku makan.
Pastu timbang...berat 74...terus g dapur makan lagi. Lol.

Liz Duan said...

kurang ke berat kau...ke kau kuncup kan badsan utk that photo ha..ha..

fendifid said...

Apo nak di kato...picture does not tell lies. LOL