Thursday, September 22, 2011

New Discovery

Sehari dua ni aku baru discover tempat makan baru yang best. Wajib di repeat. Salah satunya restoran thai food kat Datok Keramat. Harga pun reasonable. Yang mustahak sekali kena sedap.
Brocolli masak sos tiram, kerabu mangga dan tomyam campur.
Signature dish...kerapu masak 3 rasa. Sosnya sangat sangat sedap...banyak betul sos tu...kekadang kat certain restoran sosnya sikit sangat sampai makan pun kering je nasi...tapi kat sini tak kedekut. Nanti nak ajak Nuarlin dengan Zamreen serang tempat ni. Terbaek.
Lunch tadi I went to Bangsa shopping centre. Food courtnya baru di renovate. Masuk lif aje nampak promo terus la terjah ke sini.
Nama food court ni BURP. Setiap orang akan di beri passport ni pastu masa order bagi je kat diorang untuk di swipe. Pastu masa nak keluar bagi passport ni kat cashier...dia akan kira apa yang kita swipe. Aku pun tak faham apa punya concept ni...layan aje.
Aku ambik set beef kam heong. Not bad. Ada penang food, yong tau foo, chicken rice, nasi kandar, hot plate...etc...sumer item biasa kat food court la. Cuma kat office aku ini la food court paling dekat pun. Nanti nak repeat dengan member.

3 comments:

Liz Duan said...

awesome....aku back to pethatic food kat canteen...totally lost my appetite lepas raya ni...

fendifid said...

I really need lunch partner yg boleh teman aku g makan food yg sedap sedap ni. Lol.

Ejin said...

bestnya ...opis baru aku nie jauh sket from tempat makan ...aku selalu end up tapau before coming in to work ....