Tuesday, September 13, 2011

budak kecik main Ipad 2

Tadi aku dapat my Ipad 2 ...sebab kelam kabut sket nak antar Anna (who help my mum to clean our house) balik, aku just announce kat adik aku yang aku dah ada Ipad and aku blah ...tinggal Ipad aku tu ajer ....sekali biler aku ngan mak aku balik rumah ...si budak kecik tu kata "thank you mama ..." ....aku pelik, thank you pasal apa coz aku tak bagi dia apa2 pun .....pas tu dia kata dia main eee-paddd ...ternganga akak!

sedang tengkok his fav youtube video pasal kapalterbang nak landing ...adik memerhati jer

melampau tak???? baru 4 tahun .....

malam nie dia dok pujuk aku nak main Ipad tu ...aku bagi dia pakai laptop ajer ...lol .....dia buat muka "terpaksa" ...sungguh eksyen anak buah aku tu .....tapi dia belum master the "juih" skills macam mama dia LOL ....

3 comments:

Liz Duan said...

budak budak sekarang kan...afi n aimran pun sebok nak ipad...i told them kalau pergi uni, mummy bagi satu...kalau college tak payah..

fendifid said...

La...reason liz x leh blah punya.takut masa afi masuk uni...entah apa punya gadget lagi canggih dah ada masa tu. Ejin pun layan games je ke? Whatapp ada tak.

Ejin said...

Hahahahaha even the next few years pun akan benda baru ...Masa tunggu masuk uni nanti dah obsolete lah iPad nie kak long ...kesian afi and angah