Saturday, January 14, 2012

LONDON - Cita cita tercapai

 Antara wish list aku masa nak balik kampung ni ialah nak nak makan Fish & Chip. Akhirnya tadi baru dapat masa dinner. Sedap meletops.


Lepas habis kerja, member aku nak ke Picadilly Circus. So aku ajak dia jalan ke Hard Rock cafe jap sebab aku nak beli T shirt. Hari tu masa datang sini awal sangat, Kedai pun tak buka lagi.

Apa apa hal pun posing dulu. Asal ada tempat nak posing...layan. Aku beli t shirt special edition. Meletops. Cun bangat. Pastu member aku ajak makan Fish & Chips kat Hard Rock Cafe. Layannn. Masa tu aku kelaparan. Kena buat reservation dulu diorang bagi satu device ni yang akan bunyi and lampu menyala bila ada meja kosong. Sementara tu aku shopping dulu dalam shop merchandise.

Tu dia...sedap meletops. Tercapai jugak impian nak makan Fish & Chips kat kampung halaman terbaek dari ladang. Local favourite food katanya.
Jemput jemput...sila terliur. member aku kata Fish & Chips ni lagi sedap banding dengan fish finger cod masa breakfast semalam. Apakah?
Posing sampai lebam...bukan dapat masuk selalu ke sini. kan kan kan.
Interior design kat dalam Restaurant.
Restaurant terpisah dari merchandise store...ada lorong kecik kat situ.
Suasana gelap...so gambar blur blur.
Penat aku tunggu korang kat pintu masuk...lapar punya pasal aku masuk dulu la. Dulu masa student mana nak mampu makan kat restaurant ni kan. Sekarang ni makan tanggung...kiter rejah ajeeee. Janji sedap meletops. Yang pasti...cili sos packet dari Malaysia tetap menemani hidangan Fish & Chips meletops ni. Kalau ada rezeki before pulang KL next week aku nak datang sini sekali lagi. Ngam? Mau join ka??? Roger roger kasi.  lariiiiii.

2 comments:

Liz Duan said...

d bomb....nampak pun tempting

Ejin said...

that IS WHAT we called fish and chips ....siap ngan mushy peas lagi ...bukan macam yang ada kat sini, setakat buat macam "cucur ikan" jer ...