Tuesday, January 10, 2012

London Day 1

 Hi korang...Aku dah survive kerja di London Day 1.  Buat gempak je tajuk macam nak cerita Day 1 baru sampaikan. Kat sini start kerja kol 9.15 pagi. Pukul 8 lebih baru kami menapak ke ofis. Boleh je nak naik bas...tapi sebab pagi...saje je jalan. Lagi pun nak usha usha tempat for breakfast.

Menapak ke ofis dalam 15-20 minit je. Biler dah sampai office  baru nampak cafe...sebelah office rupanya. I had hot chocholate and vege samosa. Ok la...takat nak alas perut. Macam biasa...banyak benda nak di siapkan and so limited time. So kerja till 7.30pm. Terus naik tube ke Queensway sebab nak ke TAZA kebab lagi. Kali ni member aku ikut.

Sebab dah malam kami dine in aje.
 Menu repeat...member aku pun ambik ni...sedap mantap semantap mantapnya.
Add caption
Lepas tu kami jalan jalan sekejap kat situ...sebab ada banyak kedai souviners. Aku takde beli banyak pun...sebab mahal mahal barang barang kat sini. So kenalah berhemah sikit. Tak macam kat Australia hari tu...bag shopping souviners aje dah besar.

Hasil tangkapan...fridge magnet tu ramai yang kirim. T shirt aku belikan sorang satu...aku, fid and EJ. Baju kanak kanak takde.

Oklah...aku sebenarnya takde bahan nak posting...tapi sebab korang suruh buat posting everydaykan...layan.

7 comments:

Liz Duan said...

D very d malas punya posting ni.....mana gambar opis dan rakan2..suka sgt dia letak gambar kebab tu..

Liz Duan said...

hei...on the souviner tu ...dont bother about us lah...tahu pricey sana..kali 5 kan? Just have fun...and shop more for fid and d girls yg sakan dok merindui daddy...

Ejin said...

yup, betul kata liz ...takyah beli untuk aku ...lagipun kiter kan kampung yang sama :-)

kata jalan kaki gi opis ..mana view pemandangan ...mana view opis ..mana rupa kawan ngko ...aiyooooo ...

fendifid said...

aiyo semalam aku dok kendong bag penuh dengan ikan bilis, kueh tart dan sambal ikan bilis untuk kawan aku...aku tak bawak camera pun.

Ejin said...

mana gambar ikan bilis ...mana gambar kueh tart ...mana ngambar ngko mengendong benda2 tu sume ...harus harus ada gambar ....lol ini arahan hehehehe

fendifid said...

Leceh semuaaaa. Ha ha ha.

Liz Duan said...

aku nak jugak tgk gambar bergebdong