Wednesday, January 25, 2012

First outing after reunited

Aku jetlag...so awal dah terjaga..try tidur balik tak boleh...so aku buat la posting ni...since gambar pun ada. Layannn.

Semalam petang...aku bawak satu family gi KLCC...sebab dah lama rindu nak outing sefamily. Lagipun on Saturday tu...Fid takde bawak EJ and Zara keluar sebab bertungkus lumus masak nasi minyak tunggu aku balik. Lagi pun kami nak pi cari walker untuk Zara.
Deco kat KLCC for CNY.
Sampai aje kat KLCC terus ke Mothercare, Toy R us, Isetan dan parkson untuk look see look see walker. Tapi takde yang berkenan.
Kat 2 pintu sebelah Mother care ada cafe baru ni. Layan posing kat tempat ni yang memang di buat untuk orang posing posing.
Zara syok aje tidur biler dalam stroller. Sebab she enjoy kena tolak dalam stroller tu.
Dah lama tak berposing pasangan remaja. LOL. Lepas dah ronda ronda Ej sibuk kata lapar...kami masuk cafe baru tu Charlie Brown cafe.
Zara cam tak tak familiar sangat dengan daddy dia..so dia dok ghairah lagi tenung aku.
biler kena agah...dia senyum.
Pastu aku nampak baby chair try letak Zara duduk...walla...suka bangat dia dapat duduk dok ketuk ketuk meja tu.

Suka bangat dia.


I missed this moment...seronoknya dapat main dengan Zara.

Mommy in her Zara with Zara.
Kakak yang take turn play with Zara.
Cam ni la setting dalam cafe tu. Very cheerful.
Zara dengan muka terkejang dia.
Memang nak menarik perhatian kanak kanak.

Antara perhiasan dalam kedai tu.
Kami makan lite lite aje sebab petang lagi...plan nak g dinner tempat lain. Dah lama tak makan siakap 2 musim.
Banana fritters. Sedap.
Waffle
Chicken pizza. Lepas tu terus ke Sogo cari walker and jumpa yang berkenan kat sana terus sambar. Gi Sentul ambik barang pastu dah lewat...aku tapau je food from Thai restoran...layan kat umah dinner. Fid and Ej tak sabar nak tunggu esok sebab nak main main dengan Zara dalam walker.

7 comments:

Ejin said...

Well done Tasha ....wahhhh dah boleh duduk sendiri yea ...senang nanti mumy, dady and kak misha bawak gi jalan2n:-)

Tasha pun muka happy ada daddy LOL

Ejin said...

beg putih akak dari Londok yek??? cantik baju kak misha ..

Eat said...

Eh! Tasha dah ada muka kau lah Fend..

Sukanya dia main ketuk2..

Liz Duan said...

yes/...kita nampak jugak bag putih tu....close up sikit...he..he..
semua nampak ceria..happy daddy dah balik....bibik pun ceria ha..ha..cantik noh kedai tu ekkk..cute sangat...
Ita...kau ni tertinggal boat betul lah...satu dunia dah tahu muka Tasha tu photosatte Fendi...baru hari ni kau nak cite...geram aku tau! ha..ha..ha..
Yes baju kak misha tu london mari ke?

Liz Duan said...

Zara aka Tasha mega comel sekarang kan ?

fendifid said...

Baju misha tu canterbury mari...byk baju cun cun kat kedai tu nama infiniti...aku beli main agak agak je size. Lol.

fendifid said...

Tasha tu kalau rajin senyum comel. Tapi muka terkejang sokmo. Ikut sape la tu. Lol.