Thursday, March 18, 2010

Jeruk Buah & Roti Jala

semalam masa jalan2 after abis dinner tu aku jumpa this stall jual jeruk buah-buahan ....memang fav aku! Apa lagi, terus rambang mata nak memilih sebab semua cam sedap2 belaka ....aku mix kan a few of each...jeruk mangga, jeruk salak, jeruk betik etc .....and tapau balik hotel....


Yummy nyer ...sambil blogging, sambil makan jeruk hehehehe ....tambah plak cicah ngan kuah rojak :-) esok ingat nak cari kuah rojak utk bawak balik ....dulu2 aku suka satu brand nie ...tapi now dah lupa nama apa ....ia nya dibuat oleh seorang makcik kat Permatang Pauh, and selalu easily available kat kedai2 runcit kecik2 ...hopefully jumpa lah esok ....


and earlier today plak, I had roti jala for breakfast ....the last time aku makan roti jala ari tu was in Classic Kopitiam with pasangan remaja-tua tu ...lama dah kan kan kan ... i know this trip penuh ngan agenda makanan ....itu belum tengok Fend punya programme makan lagi tuh ....

3 comments:

Liz Duan said...

aku rasa kemasaman nyer kat kuantan ni...errkkkkkk

Mard said...

when i went to penang 2 weeks ago, borong jeruk salak (coz my dad loves it) and jeruk campur2... i miss jeruk2 penang... huhuhu

Ejin said...

hahahaha ...sedap walaupun kekadang tu kemasaman memang melampau ...i baru rasa jeruk salak ...sedap!