Wednesday, March 17, 2010

Lambaian Pulau Jerjak khas untuk ...

hahahaha posting yang ditunggu2 oleh Fendu and Liz ....and title pun seperti yang diceritakan dalam emel tempoh hari ...well, this is the view from my hotel room ....bukak tingkap ajer nampak Pulau Jerjak ....terus teringat Kak Long and Abang Ngah ...LOL


and dalam kesamaran nampak gak Jambatan Pulau Pinang ....


tapi yang lebih menonjol is that aku nampak dengan terang dan nyata bangunan Queensbay Mall ...and i love that place! Queensbay Mall rocks!!!! So many shops ..and lots of sales .....and it closes at 11pm ...what more can you ask for kan ...well, maybe if i have more money kot :-)


I am staying at Eastin Hotel ...right next door to Queensbay Mall. Location wise memang strategik ...and this hotel baru beroperasi about 3-4 months ..so, semua nyer baru lagi ....toilet pun really really clean :-)


tapi the size of the room is a bit on the small-side ....


ada pool, gym, spa and a garden ....just two storey below my room ....


tapi aku tak berkesempatan try the pool ..sebab QB Mall tu asyik melambai2 ajer setiap kali aku nak lepak kat pool :-)

7 comments:

fendifid said...

shopping jangan tak shopping...ha ha ha....Mama reen pun tak sabar nak shopping kat sana tu.

Liz Duan said...

kau tunjuk aku lambaian pulau jerjak buat apa...tu tempat org jahat dulu...aku kan org BAIK!

aku bosan hanyar ni ...esok aku cuti lah..:(

Ejin said...

hahahaha ....kan dah janji dah ari tu nak ambik gambar pulau jerjak untuk ngko ...aku nie baru nak turun breakfast ...aku ponteng first slot sebab takde kaitan ngan aku ...malam nie ronda Penang sebab dapat kereta!

Ngko cuti? Have fun yea ...

Liz Duan said...

ke hapa aku dok rumah ajer...tak tentu lagi pun

fendifid said...

kak long...itu zaman dulu dulu la...now pulau tu dah di komersialkan. ada resort and spa yang high class kat situ.

Eat said...

Ler.. ada resort ke kat P Jerjak tu.. Jom lah kita pi lepak sana nanti.. hahaha

fendifid said...

Ita...nko pi la honeymoon dengan Wan kat pulau tu. kalau best adik beradik lain lak pergi dengan pasangan memasing.