Wednesday, March 31, 2010

Selagi tak muak

Last weekend on the way balik PD...aku buat buat tanya...lapar tak? Fid dgn Ej cakap biasa je. Pastu biler aku tanya nak singgah SweetChat Cafe? Dua dua nyanyi nak. Selagi tak jumpa cafe dessert yang lain...layan je la SweetChat Cafe ni.
Senyum sokmo teruja nak makan pancake durian.




Posing dulu...dulu pi cafe kat MidValley...yang ni kat Mines.




Redruby ni serving terlalu besar...so too much ice...jadi kureng la.

Ej layan spegetti and black pepper chicken.

Mine...pastu Ej rasa sedap la pulak...terus dia ngap...next time mai sini...I'm sure Ej will order this.

Masterpiece...aku tapau 2 bungkus bawa balik PD...tak cukup...masa sampai PD...ramai la pulak orang. Abang aku cakap terbaikkk...macam fresh durian dari ladang.


my fav



Inti Bijan.






Nuarlin biler nak roger roger ronggeng kat SweetChat Cafe ni?

3 comments:

hazel said...

jom2 sabtu ni....heheheh

Ejin said...

lama aku tak makan pasta...teringin plak!

Liz Duan said...

makan jgn tak makan