Monday, March 8, 2010

Ronda Seremban

Last weekend balik PD...adik aku Izal, pesan minta tolong bawa mak aku pi jalan jalan. Kat PD mana nak pergikan...dengan panas bagai....so we went to Seremban. Kakak aku pun nak cari money changer. Terus roger roger adik aku ajak adik ipar aku pergi sekali dengan anak dia Shafique. Pergi pun 2 kereta...sebab tak muat kalau pi 1 kereta. At least Ej ada Shafique nak di layan. Tenang sikit mummy and daddynya. he he he.
Ej dok layan Shafique. Yang Shafique pulak ikut je apa kak misha dia buat. Tu dia tengah nak buat tanda "peace"

Mula mula pergi Carrefour Rahang. Baru di buka. Hampas...barang yang di cari sume takde. Lepas lunch kat situ terus ke Seremban 2.


Masa kat Seremban 2...jumpa budak ni...anak sapa la ni? Kat rumah dia takde TV agaknya. Kesian aku tgk budak ni.
Lepas dah jumpa barang yang di cari...lepak minum kat Food Court. Nak ke Kopitiam asyik la penuh...aku tapau roti bakar bawa ke Food Court. Pastu nampak orang sebelah order benda ni. Macam sedap je aku pun pi beli . Mix grilled.

Ini bukan set set standard Chillies or Victoria S. Tapi biasa biasa je. Pada aku sedap la...and worth to try. Beef and lambnya tender and saucenya pun sedap. Berbaloi dengan harganya.

3 comments:

Liz Duan said...

alahai kau ni segrand grand vic station and what not kat kl tu, kau nak jugak makan lamb kat situ....
sedap anak hang melepak tengok tv sure dah habis "reng" berjalan...org trengganu suka ckp "habis reng" ...kire to teh max lah...entah ye aku ni:)

fendifid said...

tak kisah la kat mana pun kak long...asalkan sedap.

Ejin said...

ish ish ish ...korang nie...kalau yea pon nak dating berdua, jgn le biarkan anak melepak ngadap tv like that kah kah kah ...