Monday, March 1, 2010

Proof of Era

Korang mesti pernah dapat email...tajuk something like this. "how to know if you were born in 70s ke 80s ke...pastu ada statement statement yang sangat logic and some were funny...buat korang sume tersenyum sendiri.

Moral of the story...aku dapat rasa aku 25 years old...sebabnya...I can't recall using any of these phones. Aku cuma sempat rasa pakai Handpone yang macam botol air tu dan yang sewaktu dengannya. Memang sah...la. Aku muda lagi...he he he. Layannn.


4 comments:

Liz Duan said...

Puittttttttt

Ejin said...

tak kose aku nak layan dia nie ...muda sangat le anak pak majid tu kunun nyer ...

Mard said...

tak yah layan... lagi di layan, lagi 'muda' dia jadik nye... silap2 next year dia kata dia 17...
;-p

fendifid said...

mard...i'm 25...17 tu budak berhingus lagi.