Tuesday, March 16, 2010

Kisah Cendol ...

Semalam masa aku cerita nak ke Queensbay Mall, abang ngah terus emel kata "jangan lupa pi try cendol" ...punya le excited dia dengan prospect kesedapan cendol tu sampai sms lagi tanya "sedap tak?" kah kah kah ...padahal masa tu aku sedang melencong try baju! banyak sales ok ...and kak long, kedai Guess sales till 70% off tau (saja nak mengapi2kan hehehehe) ...



berbalik ke cendol ...akhirnya aku jumpa jugak tempat tu ..and I tried cendol with black pearl ...the verdict: very yummy ...sedap sampai aku rasa akan order benda nie every day :-) by the way, gambar tak cantik sebab tangkap gambar masa cair hehehe aku terlalu lapar and lupa nak snap gambar!


Fend & Reen ...hehehe aku tau korang dah tak sabar nak merasa cendol nie ....mamat buat cendol nie pun dah tertunggu tunggu kedatangan korang ....

11 comments:

fendifid said...

Aku akan recommend reen try abc. Tapi aku sah sah cendol. ha ha ha

Ejin said...

hhehehe ..today aku tak order sebab aku rasa cam nak asthma ...esok baru order plak!

zamreen said...

uih cendol ke abc ke sume mamareen nak try...

ejin p lah try hameed pata special mee sotong then bagi review kat sini before weols pergi heheheh...

zamreen said...

hameed pata tu kat padang kota lama tau :)

Ritchie said...

yes ejin pdg kota @ esplanade @ Gurney Dr.
Pasembur kat situ pun ok gak.....hati2 jgn mintak semua taro nanti tgk bill terkejut..kah kah kah

bemenwong said...

Guess sales sampai 70%????

Liz Duan said...

KL guess jenas habis kuat 50%..cheap bangat tu...ke handbag ..aku dah stop beli bag ok...ehhhhh...chop ada aku nak beli sling bag ...beli kat HK lah ekkkkk...
enjoy Penang ejin....!!!

Ejin said...

Reen: I punya schedule tight sket ..belum boleh nak venture out to Padang Kota Lama lah ...malam esok baru aku kuar ke sana ...

Bemen & Liz: Yes, sales up to 70% and aku refrain kan diri aku dari masuk kedai tu ...Gap, Topshop etc semua sales!

Eat said...

Ejin, yg bulat2 hitam tu cincau ke??

fendifid said...

kak lang..kak lang. Cincau katanya??? Nama glam benda tu "Golden Pearl"

Ejin said...

bukan black pearl ke???