Friday, March 12, 2010

Tertinggal dan ditinggalkan.

Yesterday Fid had a meeting in Hartamas. Then she had to settle few things and expected to be late. Malas nak terkejar kejar balik Keramat to fetch EJ, aku suruh je EJ skipped her class and followed mummy to Hartamas.

Dalam 5 something Fid roger roger informing me that EJ wanted to have dinner at Soul'ed Out. Ask me whether I wanted to join them...I had to passed. Dengan jalan jammednya...sejam drive pun tak tentu sampai ke Mont Kiara tu. Dari lapar terus kembung angin terus biler dok tension dengan jalan jammed. So enjoy la dua beranak tu makan kat sana.(gambar belum load lagi).

Kena la aku berdiet sebab takde geng nak makan. hu hu hu.

Aku ajak member pi BBq korean fast food kat Jusco Setiawangsa. Ordered pun makanan yang healthty food saje. he he he. Berdiet la sangat.

BBq chicken salad. Sedap.
Mashed potato ...biasa je.

Deep fried chicken...guna 100% oilve oil....boleh tahan.


Hot and Spicy chicken wings.
Sume sihat lagi menyihatkan...leka borak borak tak sedar...2 jam lepak kat restaurant tu. Kalau Ej tahu aku datang sini mesti dia bising. ha ha ha...dia dah lama nyanyi nak makan kat sini. Bukan apa...she wanted the chicken pop corn set yang came with coke. Malas nak bagi dia carbomated drinks. Tu yang ada je alasan aku bagi kat dia. Layannn.

2 comments:

Ejin said...

aku ingat yang mashed potatoes tadi tu dessert pussing caramel :-) tapi the last two pictures nampak sedap!

Liz Duan said...

carbonated drink, once in a blue moon bagi angah 100plus--kalau dia dah muka macam puss in boots dgn mata terkebil kebil...