Wednesday, March 31, 2010

aktiviti tepi pantai

sebelum BBQ dinner tu (see earlier posting), kitorang ada telematch kat tepi pantai ...nie kira all the fun activities lah ..yang tak involve duduk dalam dewan, dengar taklimat, tanya soalan and memahami apa yang dibicarakan ...yang nie is pure fun ...tapi tujuan asal is to eratkan silaturrahim antara peserta ...as well as memupuk kerjasama ..teamwork, communication, interpersonal, leadership skills semua semua tu lah ...

tapi mak aiiii ...malas nyer kitorang pada mula nyer ....siap dok kat area yang redup ....


and sementara menunggu aturcara dimulakan, posing itu HARUS (kalau tak kang abang ngah marah!)


and bila aturcara dimulakan baru semua org bersemangat ...lebih2 lagi group aku ...mmg competitive giler lah diorang nie! termasuk lah aku kah kah kah ....reason is that kami nak menebus kekalahan masa treasure hunt ...


see betapa bersedia nyer my groupmate ....penuh concentration! and some of the photos at the beach ...



lepas abis telematch yang mana semua game tu dimenangi oleh kumpulan aku (kah kah kah dengan nada yang riak!), kami semua free to do whatever we want...since semua pakat pi mandi pool, aku malas le...so aku lepak main air laut ajer ....


again, posing adalah HARUS...



balik ke bilik dengan keadaan basah kuyup semua, and yang paling aku tak suka, pakaian penuh pasir!!!! balik pun bila dah nak senja ...sadly, sebab nak cepat, aku tak sempat tunggu matahari terbenam utk ambik gambar ....

5 comments:

Liz Duan said...

best sekali sekala main macam tu...tapi panas tu waduhhhhhh...aku tak nampak pun mana satu kau ejin....
about matahari terbenam tu...itu aktiviti kat luar negara, dlm malaysia tak kuase den hoo!

Liz Duan said...

oh hang yg tabik spring tu...kurush lak nampak tu!

Ejin said...

aku cuma ada kat satu picture ajer...yang lain2 tu aku tangkapkan gambar hehehehe ....

tak panas lah masa tu, cuma silau ajer!

Ejin said...

kah kah kah ...kurush???? kah kah kah ...tergolek2 aku gelak gumbira!

fendifid said...

memang best jadi budak budak sekali sekala