Tuesday, March 30, 2010

BBQ & Entertainment Night

Aku bagi posting kisah yang fun fun dulu ....yang pasal kerja tu nanti nanti aku buat ...anyhooo, malam ke dua kat sana, we had this BBQ and entertainment night ...sebab tu kira dah malam terakhir kat sana ...sessi2 taklimat semua dah selesai by this time - yang tinggal cuma sessi di mana kami kena buat group presentation ajer ...

anyway, as the name suggested - we had a bbq dinner lah ..tapi buat kat hall where the hotel staff panggang apa yang patut kat luar, and hidang kat kami yang dok elok2 kat meja masing2 dalam dewan ...ada macam2 like udang bakar, lamb chop, beef panggang, chicken wings ...


and various salads, ulam2an, umai, potato salad etc etc ..and different types of puddings ....(p/s gambar food tak byk sebab lupa nak ambik)


Malam tu punya dinner is not a formal dinner - so, senang nak mingle sana sini ....and lepak sana sini sesudah stress 2 hari dok dengar taklimat ...



ada sessi karaoke kepada sesiapa yang nak ....tapi geng aku plak ..lain dari yang lain ...kitorang pi main daun terup ..kah kah kah ...sebab tu best dok meja paling belakang and jauh dari VVIP ....



tapi posing tetap HARUS ....


and Group aku dapat hadiah ...as juara keseluruhan for the telematch ..walaupun kitorang VERY terkilan sebab tak menang treasure hunt (kitorang dapat no. 2 ajer) ...

ok lah dinner tu ...sebab aku dok semeja ngan org2 yang aku kenal, and sekepala gitu, so I had a great time ...makanan berlambak2 tak abis ...perut ketat masing2 ...balik bilik dengan penuh kekenyangan ..terus tido mati sampai pagi hehehehe

BTW, abang ngah - masa kat sini le aku terdelete nombor fon ngko ...sebab dok gelak2 tak ingat dunia, tetiba ter delete ...oppppssss sori yea ...

3 comments:

fendifid said...

Paling best kalau attend taklimat ke seminar ke...part makan la...memang meriah. Masa taklimat...sume pakat tidur.

ish nko ni...sampai terdelete no...puyeng banyak makan

Ejin said...

makan tak best sgt tempat nie ..tapi aktiviti and the company tu yang best ..dapat geng sekepala ...

Liz Duan said...

it is always fun being away from your desk once in a while...seminar ok tak stress...