Tuesday, March 23, 2010

Girl on the loose part 5

I am the type yg liat kalau orang ajak nak hang out...somehow lah...especially if i am already at home nak suh keluar mmg kelise....(kelise tu synonym for malas lah)..I just love being with my boys and bapak of the boys more than anything..tapi kalau dah terlepas....maka panjanglah langkah aku..and that was what happened last sunday..

I went out in the morning to Sungai Lembing, had lunch-Mee Jawa- at Lina's mum's place--cedap cangat:) --nampak tu tangan si Arina...tapi tak de gambar lah pulek.

It was really hot..aku dah macam ulat kepanasan...so we went to ECM utk menyejukkan badan and shopping....adoooiiii i am done with my 2010 resolution...gone down the drain ...tahun depan if i ever mention about having that resolution please somebody knock me on my head..kuat cikit...coz at times mmg akak ada idea bukan2....I just need to be realistic -- sedar diri dan ruang:))


we shopped...had another 2 pair of shoes on 50%...dah macam mana???rugi kan kalau tak beli??? With that dah masuk __ , no of shoes aku beli dan simpan tak pakai lagi...--there's someone who is not supposed to know berapa pasang so suka hati lah agak agak berapa pasang...

tak ke senang kalau dah ada kasut tak yah pikir pasal shoes bila beli baju kan???? Marga told me that they have VNC in PH...that is what Vincci is called outside Msia..there is one store also in Paris Pan JAva, Bandung...remember? She told me VNC is an expensive range just like in Bandung--I think it is more pricey there than here..sini kan sales sepanjang tahun habis teruk pun at least 20% kalau ada new collection pun tunggu je sebulan...sabor ok!


Then brought Marga to Malay Town for some local handicraft and batik...souvenirs for her friends and family in PH.

Before we called off the day dengan JAYAnya (kalau balik bawak barang JAYA lah namanya okays!)..had our round with coffee....HAPPY!

2 comments:

fendifid said...

kah kah kah...layan je la...kalau dah ada geng nak shopping tu

Ejin said...

kalau shopping mmg excited dia nie ...tapi ada geng keluar mmg best!