Saturday, March 13, 2010

Mummy and Daughters' outing

Baru berkesempatan load photo dinner kat Souled Out yang mummy and EJ berdua je pergi. Boleh pulak both of them terlupa nak order beff Char koay teow yang sedap bangat tu. Sib baik food yang both of them ordered pun yummy yummy.
While waiting for the food to be served...posing dulu.
Very thick kan the juice. Satanem kata Ej

Mummy pun layan orange juice.

Lasagne. Ej memang suka makan lasagne. Tapi dah berkurun aku tak masak lasagne ni. Pasta dia banyak lagi dalam fridge tak berusik.

Macam ta sabar je EJ nak terkam tapi mummy suruh posing dulu. Layan je la...senyum pun terpaksa.


Mummy ordered seafood speggetti. Sedap gak. Tak rugi la datang sini sebab food sedap sedap.
Tapi kalau aku mai sini...memang gerenti akan order beef char koay teow yang sedap bangat tu. Layann.
Lepas dinner terus balik Keramat. Kalau awal...boleh layan movie.

3 comments:

EJ said...

satenem betul masa makan makanan tu.. best...

Liz Duan said...

misha jgn ikut bahasa daddy tu...

fendifid said...

bukan bahasa aku la...itu loghat india...tapi which part of india aku tak pasti...ha ha ha

ada sedara kakak ipar aku married to an Indian...dia yang guna word tu....means sedap.