Monday, March 29, 2010

Merempit Desa

Semalam masa kat PD...nak ke Pantai...punya la panas. Sume malas nak kuar umah...rasa nak tidur je memasing. Abang aku baru balik from Mekah...nak pi lawat dia...aku rembat motor adik aku...ikut jalan dalam. Ej ikut sekali. Dia memang excited bab bab merempit ni. Fid pulak kena tinggal kat umah. Sekali macam tak confident pulak jalan...rasa macam sesat je.
Kita dah sesat ke ni?

Pastu nampak ada kereta kancil...ikut je kereta tu sampai jumpa taman perumahan. Sebelum ke rumah Abang aku dok pusing pusing kampung cari orang jual goreng pisang...non ado. Kat KL jugak meriah...bersepah orang jual makanan. Sambil pusing pusing tu...Ej dok jadi photographer...layan je la gambar yang EJ ambik.













Mat dan minah rempit. ha ha ha.

Pastu masa balik...dah nak gelap tak berani nak ikut jalan hutan tu lagi...lalu tepi pantai...tapi still jalan dalam la...helmet takde maaa. Nanti akan jadi aktiviti rutin la...balik PD merempit. Motor dah ada...he he he.

4 comments:

Liz Duan said...

suka nyer cik kak tu...

Ejin said...

aku tak tau pun ngko reti bawak moto Fend ...misha sah2 seronok!

fendifid said...

reti bawak...lesen je takde.
ej memang suka naik motor...siap suruh aku ikut jalan besar.

Eat said...

Takde gaya mat rempit langsung!!