Sunday, February 13, 2011

Decanter

Siang tadi I had a late breakfast...tapi tetap gigih bersiap untuk keluar lunch...Fid and Ej terkejut biler aku suruh siap for lunch padahal masa tu aku baru lepas breakfast Nasi Lemak Sotong power. LOL.
Fid and misha had early breakfast...so kena keluar for lunch jugak before Fid perut masuk angin. Lagi pun aku nak bawa both of them try makan kat Decanter...mostly branches decanter ni kat Damansara and satu kat Tune hotel lcct. Branch yang we went ni very near to my office.
Fid ordered Assam Laksa...nyonya style. Mantap la and she likes it. Licin Yooo.
Ej with her banana split.
Fid and I shared this blueberry mousse cake.
Ej ordered Speggetti Cabornara...too bad fettucine takde...tapi the sauce memang creamy. Sedap.
Actually ni aku yang order pastu Ej yang belasah...actually dia suruh aku order satu lagi tapi aku ordered banana split for her instead...takut nanti dia tak habis pulak. Lagipun dia suka ice cream.
Meletop gambar banana split ni kan. Tapi kenapa ekk..asal banana split aje...mesti ice creamnya...seketul perisa coklat...seketul strawbery dan seketul vanilla. Ej belasah habis yang vanilla je..yang coklat and strawberry tu dia dok passing passing kat mummy dia. Aku tak sentuh pun...on diet katanya. Lariiiiiiiiii.

Harga kat decanter ni sangat berbaloi baloi...cuma selection untuk dessert limited. Lepas 3 kali datang sini nanti sure tak tau nak order dessert ape. Tapi main dishnya banyak lagi yang boleh di cuba. Trip yang seterusnya ke sini...hopefully Nuarlin dan Zamreen boleh join. Kita kasi gegar ini tempat. LOL.

2 comments:

Liz Duan said...

aku dah habis ayat nak komen pasal food ni...kalau kedai2 ni kat kuantan boleh jugak menerai lepas kau punya rebiu yg maha hebat lagi mantap tapi semua nya jauh dr pandangan....so...telan ayaq liuq je lah

fendifid said...

ala...KL ni sekangkang kera aje dari Kuantan. Nko kan setiap bulan turun ke KL...boleh singgah makan kat restoran sedap sedap ni. LOL