Saturday, February 19, 2011

Pelbagai yang meletop dan tidak

Aku ada snap beberapa photo food...jom layan...aku cerita sikit sikit pasal food tu.
Chicken breast grill.

Last Friday mulanya member aku ajak pi makan briyani kat Bangsar...pastu cancel last minute. Tak tahu nak kemana, aku cadang Decanter and semua agreed. Aku layan hokkien mee...member aku layan chicken grill ni...sedap katanya.
Member aku tried lunch kat satu bakery kat hartamas...dia puji cakap sedap bangat ...pastu biler google ...ada few blogger tulis pasal apple strudle sedap kat bakery ni. Aku pi la beli...gini rupa apple strudelnya..and tak menepati tekak aku.
at the same bakery I bought blueberry cheesecake. takde la cheesy sangat macam kat delicious...tapi aku still boleh layan yang ni.
dalam seminggu we went to nandos twice..tapi first time aku try kebab kat nandos ni...not bad la...boleh layan.
pancake durian...from 4 seasons wangsa maju. Ej lepas piano class dia aku tanya nak dinner apa..dia tak nak makan tapi nak dessert ni je...layannn...kami pi tapau je la. Pastu kawan fid datang umah kami bagi dia rasa...dia kata sedap bangat.
member aku beli black forest ni untuk kami makan sama sama masa tea time...tapi aku kena pi meeting kat bangunan lain...diorang simpan aku satu slice dalam fridge...esoknya baru aku dapat makan...sedap...meletop.
Pulut kuning dan rendang. Fid mintak tolong mak cik jiran aku masakkan untuk hantar ke surau sempena sambutan maulidul rasul. kalau ikut iternary...jamuan pukul 10.30 selepas berarak. Tapi biler aku ke Surau kol 9.30 untuk hantar...aku tengok orang ramai semua tengah syok menjamu selera...LOL...perarakan cepat habis. Rendang makcik ni masak memang terbaek...sedap dapat layan.

No comments: