Wednesday, February 23, 2011

Punya la risau.

Aku tepek photo Lamb Chop sedap ni kat FB siang tadi...pastu berbalas komen dengan Ejin.
Lamb chop - mantap
9 hours ago via Facebook for BlackBerry® smartphones · ·
    • Gina Garai tak terliur sebab aku tak makan lamb ....
      8 hours ago ·
    • Fendi Fid Dimina Nanti kat kuantan duan kata day 1 menu ikan patin tempoyak. Day 2 briyani kambing. Lol
      8 hours ago ·
    • Gina Garai takkan dia nak naya kan aku cam tu ....aku datang dari jauh, sure layanan kelas pertama biler gi Kuantan nanti heheheh ...akan ku sediakan senarai food yang boleh dimakan sebelum aku ke sana :-)
      8 hours ago ·
    • Fendi Fid Dimina Itu menu utk adik beradik...lol
      8 hours ago ·
    • Gina Garai then aku buat cam ngko buat last year ..ajak Liz kuar makan ...Secret Recipe pun dekat ajer ngan rumah diorang :-)
      8 hours ago ·
    • Fendi Fid Dimina Itu liz yg ajak la...aku ikut je.
      8 hours ago ·





Punya la risau Ejin kalau kat Kuantan nanti Lizdu jamu dia dengan lauk kesukaan ramai...Gulai Tempoyak Patin. LOL. Kurus terus Ejin duduk Kuantan 2 hari. GGG.



5 comments:

Liz Duan said...

adoiii..macam macam korang ni...patin sedap tau...sepotong pun dah 20 hinggit...aku bagi makan yg mahal2 ajer...lol

datang lah dulu baru tahu makan apa...

sedap nya lamb chop tu fend.

Ejin said...

hahahah aku dah agak liz yang terliur tengok gambar tu sebab liz pengemar lamb ....

serve lah salmon ke, turkey ke ...baru akak layan LOL ...aku dok try nak book flight semalam dok hang, sebab MAS ada sales ...aku akan bagitau once aku dapat tiket :-)

fendifid said...

Syoknya makan makan...breakfast on ejin.lol

Eat said...

Eh! Time kita pi Kuantan hari tu pun bukan ke ada ikan patin jugak ke? Takpe Liz, aku suka patin n kambing..

fendifid said...

Sebab sebelum ni ada patin la Ejin takut nanti dia kena jamu patin jugak. LOL.

Abang ngah tak kisah...boleh ke..patin tu. Sedap...tengok aimran makan bertambah tambah.