Sunday, February 6, 2011

Sepetang di KLCC

Pagi pagi...aku saje je sms Ejin dgn Liz ajak ke MidValley pi layan ribs kat Tony Romas...padahal aku tahu Ejin kena kerja hari ni walaupun hari Ahad. Kalau dah tugas...waima hari apa sekalipun...kerja tetap kerja...InsyaAllah...kemudian hari dapat la habuan yang sepatutnya kan kan kan. Pastu biler dah dapat tu...jangan lupa belanja adik beradik 30 smthg...he he he. Mukadimah yang dalam lagi terserlah maasud tersurat. Tak payah nak tersirat sirat...buang masa...kita straight to the point aje...semua paham...semua perut kenyang...ha ha ha. Pasni berderet la komen kak long dengan Ejin nak relate aku and food. Layannn.
I asked Fid nak makan kat Tony Romas ke Chillies...she said chillies...so ke chillies la kita...dah aku pun peneman aje...yang nak makan Ej and Fid. Tak gitu?
Fid dah tak lalu nak order Fajitas...so ordered tripple play aje. Nak order nachos takut tak habis and tak kenyang. Ok jugak la order tripple play ni...semua chicken wings tu Fid yang belasah kecuali satu je aku sempat ambik...LOL. Dont worry...fid tak baca blog ni lately.
Ej lak tetap setia dengan macaroni cheese and mash potato tu. Pastu tak habis.
Sempat aku tahan both of them daripada mendestroykan mash potato...untuk snap photo dulu.
Me...so unusual...ordered rabbit food. Aku nak order lamb tapi takde geng...takut tak habis. Kena order something yang Fid boleh share...so order la salad. Tak habis pun...kan kak long kan...aku email kat Liz gambar Salad tu. Masa kat chillies sementara tunggu food aku dok BBm dengan Liz...nak BBm dengan Ejin...tapi line down kat Kuching...Lariiiiiiiiiiiii.
Untuk korang yang tak sempat nak ke KLCC sempena CNY ni...aku saje je snap photo deco CNY kat KLCC ni.
Kalau orang HK datang bercuti...tgk deco macam ni...diorang gelak 10 hari tak habis. Malas aku nak komen.
EJ bergaya dengan coklat pachi dia tu...6 ketul Rm20++. sedap punya pasal...layannn...tapi tak dapek la nak selalu beli.
Out of the six...aku punya satu ni je...very nice...ada crunch hazel nut dalam tu...tak manis sangat...sedap mantap la. Kalau nak rasa...beli kat Parkson KLCC tingkat 3 ye kengkawan.

Lepas dah penat window shopping...lepak makan ice cream...sebelum balik. Again...aku peneman aje. Tengok gambar tu bebaik...ada 2 je ice cream. Nah...tahu dah rahsia aku hilang 2.5 kg? he he he...jadi la peneman setia orang makan lepas ni ye. he he.

Yang ni gambar sesat...semalam kami ke umah CT K kat sentul...sebelum keluar umah calling calling nak tanya dia ada ke tak kat umah kami nak datang visit Fikri berkhatan...tup tup sampai je kat umah CT K...dia dah siap uli tepung dan buat inti pau ni. Fresh from the kukus. Lembut...satanem.
Kalau ikut plan asal nak ke Sentul dengan Zamreen tapi Zam busy...ada hal yang perlu di uruskan. Takpe...zamreen punya bahagian...Fid tolong makan kan...he he he.

4 comments:

Ejin said...

dalam byk2 gambar tu ...i terliur tengok gambar pau tu ...best nyer makan masa masih panas...fresg from the steamer gitu :-)

hahahaha dok2 kutuk aku kerja bagai nak rak, tapi penghujung ayat tu nak share plak LOL ...

fendifid said...

Pau tu memang sedap bangat. Nanti nko mai kl aku orderkan utk nko.

Liz Duan said...

Semangat nak order pau...kau ni fend, aku memeng dengkiang tgk santapan kau yg menyentap jiwa aku!!

Ejin said...

sama lah kiter Liz ...saja nak buat kiter terliur tuh