Sunday, February 20, 2011

Last day at Turkiye

Somewhere around Spice Market, Istanbul City

Tunggu semua org sampai. Flight to KL in 4hrs time.. Yeay!!
Dipaksa merasa Turkish Delight (lokum) dengan penuh siksa.. Haha!! Not my taste at all, too manis for me..
Over pulak mamat ni posing. terkejut akak! Hahaha!!
Natural sponge made from aubergine. Yg hitam bulat2 tu, terung bulat yg kering. Katanya soak in hot water, then letak stuffing dlm dia.. then bake.. Yg best tu masa aku tanya 'What's that?' Tak pasal2 dia gelak kat aku and cakap, 'You obviously do not cook!' dengan bangganya sbb tak kenal benda tu.. Hampeh!
Assortment of teas ; yg bulat2 tu rose tea, ada jasmine, spicy, you name it, semua ada..




Posing kat lobby Okra Royal Hotel, Istanbul
Weird tree kat Topkapi Palace

4 comments:

Ejin said...

amboi2 ...mesra nyer mamat chubie tu hehehehe ...btw, aku pon tak suka turkish delight ..rasa sungguh tak kena ngan tekak aku :-)

fendifid said...

manis sangat...kena makan sikit sikit.

trip 10 hari...3 posting aje? boleh la kan...gambar meletops.

nko borong tak tea tu sumer?

Eat said...

Gambar ni dlm fon aku aje.. dlm camera ada lagi..
Tapi lg banyak pakai fon sbb susah nak manage camera dgn gloved hands.. hahah!!!
Nanti aku upload lagi.. tapi ada byk jugak yg dah diupload si mariam n k ani upload dlm fb aku..

Liz Duan said...

suke nya mek kena peluk...