Saturday, February 19, 2011

DSLR canggih

Kalau kitorang g makankan, kadang kadang aku dok borak dengan fid aje...biler EJ nak nyampuk tak boleh kalau topic tak interested to her so dia dok bega camera...macam macam la dia dok try fuction camera tu. Baru baru ni..dia set camera tu untuk auto snap 3 kali with interval 5 seconds. Pastu dia paksa aku buat 3 aksi berbeza. Selagi tak layan....tak senang nak berbual...layan kan aje kejap.


Lepas aku dia kacau mummy dia pulak. Pastu komplen mummydia tak buat aksi berbeza...sumer sama je. Aku kacau dengan tangan aku baru nampak lain sikit aksi....LOL.


4 comments:

Liz Duan said...

sweeeeeeeetttttttttt

Ejin said...

terserlah kebulatan muka anang ngah kiter ...and Cik Fida looks tired, but happy :-)

Ejin said...

*** Abang Ngah ....nak cepat sgt taip, sampai tertaip anang ...hehehehe

fendifid said...

snap jarak dekat...mesti la nampak bulat...LOL