Thursday, February 10, 2011

tercapai impian ...naik roller!

Al suka nar tengok tractor, or roller dan sewaktu dengan nyer ...boys kan, mmg suka toys macam tu ...kat rumah penuh satu kotak koleksi kereta - dari kereta kecik ke kereta bagak - motosikal, lori, bus, train, cranes, aeroplanes, helicopters ...kalau nampak benda2 tu masa kuar jejalan sah dia akan jerit2 soh tengok .....so he was so excited masa gi Lundu ari tu sebab depan quarter mummy dia ada 2-1 rollers (alah, benda yang utk meratakan jalan tu) park kat situ ...daddy dia selamba angkat dia and put him up there ....terkinja2 Al ...takut tapi excited ...hehehehe dream comes true agaknyer

Photo 1: dia takut takut lagi ...aku plak berlari2 nak gi dekat utk ambik gambar

Photo 2: dah berani sket ...tengok tangan dia dah pegang gear!

Photo 3: dah buat cam roller sendiri ...tak nak turun hehehehe

4 comments:

fendifid said...

Macam macam impian budak budak kan. Roller pun boleh jadi mainan. LOL.
Nampak macam cuaca panas sangat kat situ.

Ejin said...

hehehe ...seronok dia sebenar nyer ...dream comes true katakan ....kalau dia tengok gambar tu semula, dia akan kata roller tu dia punya!

Yes - amatlah panas..kan aku citer aritu aku sunburnt ....tu yang gi facial semalam :-)

Liz Duan said...

ni demam bob the builder--aku suka noh mainan bob!

Ejin said...

aku tak suka Bob the Builder ...aku suka Handy Manny hehehehe