Thursday, July 9, 2009

Addicted to games

aiyoooo ...susah wooo! aku sekarang nie dah addicted main games kat Facebook. Dulu start mafia wars ..now dah reach level 180 ..dah tak syiok dah ..sebab have kill too many people, too rich (my virtual money in excess of 100,000,000 dah), too many weapons etc ...so now addicted plak ngan farm ville, farm town and barn buddy! best wooo ...jadi petani moden ...berjiwa lembut sket, takde perang2 like in mafia wars ....kalau tak caya tanya mard ...hehehe kan mard kan ..we are neighbours kat farmville and farm town! Tapi in barn buddy, kami sama2 pencuri ....sampai ati curi tanaman kekawan ...

So, kak long, Fend, Fid, Eat ... - jom le main games ini ...best tau...boleh hilangkan stress!

P/S aku nak buat posting lain tadi but tetiba dah syok main game terus lupa nak buat posting tu ..instead i buat yang nie plak ...nyanyuk aku nie!

8 comments:

Mard said...

ya betul... betul...

virtual farming dulu then bila dah cukup experience, buleh farming blkng umah kan ejin kan... hehehe.

Ejin said...

hahahaha ..memang! Virtul farming tak melibatkan kiter jumpa cacing ke apa tah ..hehehe

fendifid said...

not my cup of tea...masa nak berak pun dah kena cut short sekarang ni.

Ejin said...

hahahaha ... sibuk sgt ke kalau ngko kena keja kat PJ tu? btw, jgn jeles..aku cuti today! flight kol 3 ptg nie...nanti calling2 k

Liz Duan said...

fend tu buat buat sebok...aku tak suka games games ni...aku stick to one or two ajer...like facebook ....only wordtwist...kalau ps....buat buat bandar gitu...kalau pc games sim yg buat fun rides...pernah try sim org lah survivor lah ..tak suka pulak...

zamreen said...

ejin... i'm addicted too... dok main typing maniac in FB... belum explore how to play with the farm.

Mard said...

pasal berak pun kau cakap kat sini fend...chessss...

;-p

Ejin said...

Reen, aku belum try typing maniac tu...nampak cam best! you try le farming games nie ...