Sunday, July 12, 2009

Tourist Guide

On Friday lepas Ejin sampai Lcct je dia dah roger kata dia sampai. Aku kat ofis lak dok arrange itu ini dengan team aku try nak balik awal. Bila kuar ofis je terus roger Fid dgn Ejin buat planning ronggeng.

Kami terus ke Pavilion sebab Ejin memang nak ke Chocolate. Ej pun sibuk nak ke chocolate jugak. Nak tgk movie takde crite lak yang Ej boleh tengok sebab sume 18PL. Terus lah ke chocolate dinner. Layan je la gambar. Picture tells 100 stories.


Kan dah kata dulu dia akan ambik coklat sudu ni. Rezeki EJ...tinggal 1 je masa tu.





Flat white coffee yang sedap.


EJ yang order.

Mama ejin tak kasi dia start makan sebab nak ambik gambar dulu.





Masa ni Kak long call. Dia nak 3G tapi Ejin dgn fenfid mana ada 3G.



Aku yang kepenatan.

Tak tahu spelling benda tu tapi rasanya sedap.

Aku nak order meatball speggetti tapi dah habis.




Licin sume.


German Strudel yang dah habis di belasah.



Lepas dah kenyang pi ronda ke Bukit Bintang. Masa ni dah kol 11.30pm.


Perasan kat London katanya.


Berlatarbelakang kan Fountain tertinggi di Malaysia yang berharga Rm8 juta. Baru tadi baca kat paper.

6 comments:

Liz Duan said...

amboi kedeboom punya meal tu...suka la aunty ejin ....malas akak....by the way tolong lah tukar handphone tu ok...sekarang org 3G ok murid murid...aku cikgu ke???

Eat said...

bestnye!!!! nyesal tak join korang.. kalau tak mesti kak long kedeboom jeles..

yg ejin makan tu namanye quiche kot..

fendifid said...

eat...lebih kurang la...ada meat ada cheese. satanem

Liz Duan said...

aku tak nampak fountain ape pun

Ejin said...

kak long tak nampak sebab aku ngan fid terlalu ayu sampaikan fountain kat belakng tu terus kelam!

Ejin said...

Eat - rungi ngko takde! next time make time le, untuk kiter makan2, jalan2, gossip2, posing2 ...hehehehe