Thursday, July 23, 2009

Today's news ...

Hari nie ada dua pengumuman penting yang kami dapat kat uni. Abis my 9am class tadi, i got an email from admin to inform kitorang kat uni nie dah ada 2 confirmed H1N1 cases - both adalah staff yang baru balik from Brunei ....aku terus dap dup lah ...sebab tak tau staff mana, manale tau kan ...kot2 org yang aku kenal ...rupanya bukan ...depa nie from kampus baru - bhgn admin and security ...wakil uni utk sukan ke brunei! butwith this H1N1 begitu close at home, i cannot help but wonder - camne nak elakkan benda nie ...am having this resolution to restrict my movement ...so i ingat nak pi opis - stay in my room buat kerja - pi kelas - then balik umah je lah ....

and the second announcement baru dapat 5 mins ago ...semua kelas petang isnin depan akan dibatalkan atau ditunda ke tarikh lain ...reasonnya: Tengku Mahkota Johor akan melawat uni nie ...aku saja nak bagitau kat sini sebab tau kak long is very kenegerian - and pantang dengar pasar johor! FYI tengku mahkota kat sarawak sebab kan this year majlis mesyuarat raja2 diadakan di Sarawak .....kalau aku dapat tangkap gambar masa lawatan nanti aku buat posting k....

6 comments:

Liz Duan said...

harus di war war kan keberangkatan tiba dymm..he..he..he..

fido said...

mmm... he used to be so hensem, kan???

Ejin said...

aku tak tau rupa dia camne..yang aku tau adik pompuan dia yang used to study kat UIA je...

Liz Duan said...

yes he still is except for the tummy.....
anak dia pun kedeboom hemsem nya

Mard said...

betol... TMJ is a good looking man despite his size & age. I'm being told he's a soft-spoken & caring man too...
:-)

Liz Duan said...

org johor mmg gitu...soft spoken and caring.....blink ...blink....