Monday, July 20, 2009

gambar lama daa

Sibuk sangat ke gamaknya adik beradik aku ni? Blog ni dah berkulat dah ni takde new posting. Ingatkan aku je yang bz. Aku bz plus malas. So aku buat entry ala kadar je la kan. Ni pun sebab aku ada gambar2 lama EJ ni. Dah bersawang dalam HP ofis aku. Nak download ke PC takde cable. Aku bluetoothkan ke HP EJ pastu load ke Laptop.
Ni tahun lepas punya gambar ni...masa HSM show kat Mid Valley kot. Tak hingat dah. Tapi masa tu lupa nak bawa camera aku snap la guna hp ofis. My first HP yang ada camera. Lawak tul. Pastu takde cable nak load ke Laptop.
Ni lak masa kat Jusco Maluri. Asyik Jusco je kan...dah macam duta tak bergaji Jusco pulak rasanya.

Ni tak hingat. Tapi rasa rasanya kat Sunway Pyramid. Sebabnya dah berkurun tak pergi ke Sunway lagoon. The last time masa EJ kecik sangat lagi. Masa tu siap ada budak india tersepak muka Ej...terus berdarah hidung. Panic je. Nanti nanti ada mood aku buat la entry lain. chow.

2 comments:

Liz Duan said...

tahu pun kau tu duta jusco he...he..he..

Eat said...

ingatkan tak tau.. tak abis2 jusco aje tempat dia pegi.. cuba kau approach jusco. manalah tau, depa nak cari replacement untuk siti nurhaliza tu.. hahahaha