Sunday, July 5, 2009

Ahad hari kerja daaa.

Hari ni Sunday tapi Fid kerja. So lepas kerja dah selesai, we went for late lunch. Masa ni sume dah lapor sangat. Since fid kena pi ambik barang kat Titiwangsa, we decided pi Pavilion sebab dekat sikit. Apa lagikan. Chocolate la.
EJ yang happy terus pi order belgian milk chocolate bentuk sudu ni. Sedap katanya.


Muka lapar tak sabar nak makan.


Perut dah nyanyi hip hop dah masa ni tapi masih boeh senyum lagi.

I bet next visit Ej will take chocolate bentuk sudu ni lagi.

Tahu takpe Ej kata.

Lavender Grey tea. Sangat wangi.




Ice lemon tea for EJ but she didn't like it. Aku yang tukang perabihkan. Tea dia bukan normal tea. Entah tea apa. Aku belasah je.

Chicken tomato Napolitana. Mulanya nampak simple je tapi baru the first bite terus sume kata sedap. Laju je Fid and Ej shared sampai habis.

Mini Platter. If you ordered the belgian chocolate 3 pieces. Dapat free 2 nougatine yang bentuk daun tu and strawberry dip in chocolate. Kalau single piece harga rm4.90 tapi kalau ambik platter set 3 pieces rm11.90.


Ada two pieces je choc tu sebab Ej took yang bentuk sudu tu dah consider 1.


Ni aku order sherpard pie. Actually I ordered set. Jimat sikit. Set tu come with tea or coffee and 1 vanilla ice cream. Fid tak suka so aku dengan Ej je shared. Sedap.

Nougatine

Orange slice and sesame milk dark chocolate. Yang sesame tu sedap.

set coffee tu aku ambik cappuccino. satanem.


Tak tahu mana satu Ej nak makan. Both pun kena dengan selera dia.

Vanilla Ice cream yang came with set pie tu.


Lepas dah habis makan speggeti dengan pie tu we ordered belgian waffle for dessert. Mulanya ingat nak order German strudle tu tapi mengenangkan ada plan nak datang sini next week. Try yang lain pulak la. Next week baru order german strudle tu.

Sedap ke belgian waffle tu? Sangat sangat sedap katanya.


Ej dok angkat tangan tu bukan baca doa tapi nak cover muka tak bagi fid snap gambar. Dia sentap sedikit. Tapi kejap je. Sentap sebab aku dok suruh dia duduk padahal dia jadi reporter dok interview staff staff kat cafe ni. Merayau pi borak borak dengan diorang. Takut menggangu orang buat kerja je kan. Lepas dah kenyang pi window shopping sementara tunggu call untuk ke Titiwangsa untuk ambik barang barang kerja fid.

11 comments:

Eat said...

Ish mengancamnye foodies kat situ.. terliuq terus..

Ejin said...

nanti kiter ke sini fend ....by wed or thursday ngko confirm plan ngan aku. and jgn lupa kueh bakar aku tau ...order ngan makcik tu..aku nak 3...hehehe

Ejin said...

and aku ingat si misha baca doa sebelum makan waffle hehehe

Eat said...

aku pun ingatkan misha tgh doa.. tapi pelik sbb dah sampai dessert baru nak doa..

Liz Duan said...

hujan lebat guruh berdentum...look who's back

Ejin said...

hahahah byk dia komen semalam liz ...tu yang kat kuching salji turun lebat gilos....

EJ said...

sedap tau makan kat situ. rugi kalau tak pergi!!

Liz Duan said...

hi EJ, nanti suruh daddy belanja kite semua ok...

fendifid said...

amboi amboi kak long...sape yng hutang kena belanja adik beradik ni.

Liz Duan said...

amboi laju je comment

Ejin said...

macam nie lah ...since adik korang nak mai kl this week, abang ngah akan belanja dessert kat sini ...and next time jumpa kak long, kak long plak belanja kiter ...ok???