Thursday, July 9, 2009

Kenal sape?


Sepanjang EJ kat Smart Readers, dia pernah acting jadi arnab, thailland dance macam gambor ni and tarian melayu. Gambor ni aku snap masa teman kan fid ke Smart Reader last weekend. EJ was 5 masa ni. Time flies. Lagi 5 years...kak long dah start pening dok layan anak bujang dia bertenet. Plus lagi 5 years lepas tu. Eat, Ejin dgn Fid dah sibuk nak tempah baju untuk jadi usher wedding kat umah kak long. Apakah??? Time flies.
Menakutkan nak fikir masa depan yang tak ketentuan. Will we be financial freedom dah masa tu? Ejin dah ada title Dr or Professor ke? Kak long dah jadi datin? Eat dah jadi director kat DEMC or any other hospital? Aku? Early retirement and ronggeng seantero dunia?
Sila la berangan tak ingat dunia memasing...kah kah kah.

6 comments:

Liz Duan said...

comei nyee

Ejin said...

sweet! dia nie serba boleh ...melukis, bercerita, menari ...sume boleh!

amboi fend..dah fikir baju & jadi usher ke? lama lagi tu ....in between let us think about bila nak holiday sama2 lagi???

Mard said...

fend,
ko ingat tak Mahazry?

http://www.facebook.com/s.php?q=MSM&init=q&sid=0#/topic.php?uid=20921516278&topic=9028

nama dia familiar, tapi muka dia aku tak ingat... ye, dulu srkpd. batch kita

fendifid said...

aku ingat la...dia selalu di cop nakal...sebab tu dia message aku..."ingat tak kat aku lagi? budak yang nko selalu tulis nama dalam buku pengawas" kah kah kah.

EJ said...

malu tau.... dah la orang baju seksi.....
sebernanya masa kecik tak nak pakai baju seksi... tapi nak buat macam mana...? CIKGU SURUH...!

Ejin said...

tak pe ...masa kecik2 boleh le pakai ...dah besau nanti kalau pakai gak cam nie sah2 ke marah ngan mummy and daddy ....cikgu pun tak bagi pakai!