Thursday, July 23, 2009

Hilang Letih lalu Gumbira.

Whole day I was senoneng kat office. Macam tak tahu mana satu job nak buat dulu. Rasa cam tak nak buat sumenya. Pastu meeting tak sudah sudah. Ingat nak balik awal tak dapat. Kol 8 gak left office untuk balik. But when I was driving home, I received sms from Ej asked me to open the door quietly biler sampai umah sebab mommynya tido.

Sampai je umah saw EJ was doing her home work. Layan dia jap lebih kurang terus ke bilik then I saw a card. Dalam hati dah berdetik mesti untuk aku kad ni tapi curious jugak yek for what occasion? Besday dah lepas. Father's day pun kad dah dapat hari tu. Rupanya masa kat school time arts cikgu suruh buat father's day kad sebab bulan lepas tak sempat buat. So dapat lah aku sekeping kad lagi. Designed by EJ. Menarik tertarik dan da bomb kadnya. Ada labuci, riben and love stars.

Paling tak tahan tu wordings kad tu. Mengingatkan aku kat arwah abah sebab dulu kalau aku tulis surat to my parents aku tulis guna bahasa macam tu la... anakanda...ayahanda bagai. hu hu hu...tetiba lak aku rasa nak emo talking about abah. Sebelum melarat baik aku stop kat sini. Tapi keletihan terus hilang tadi bila dapat kad tu. Hati pun gumbira...but now rasa cam nak emo sikit.



9 comments:

Eat said...

kelass,

Liz Duan said...

the very the cantiks tertarik dan memang geboom

Ejin said...

wooooowwww cantik!!!! very the eye-catching!

p/s awat fid tido awal sangat????

fido said...

ontah!!!! penat kot coz aku g damansara ptg smlm! suprisingly, gune DUKE (hghway kat depan umah ktorg tu)- it took me only 20 mins to reach D'sara from Setiawanga. so kengkwn- SILALAH GUNAKAN DUKE! Having said tat- A BIG Q... awat aku penat erk?? Ontahhh!!!!

Ejin said...

ahhhhh kalau 20 mins journey pun penat cam tu ...journey 2 jam camne le agaknye ngko kan fid ...hehehehe

Liz Duan said...

dia stand by tenaga...oppssssss

fido said...

ha ha ha.... Liz- ko mmg 'student' yg tajam daya tumpuan!!!

Ejin said...

dia bukan student - dia le expert hal2 cam nie!

Liz Duan said...

kah..kah..kah....aku seikhlas rase berkata kata