Sunday, July 12, 2009

Melepas rindu

Dah lama tak balik PD. Plan awalnya nak balik PD semalam. Tapi sebab kerja. Tak jadi la balik PD. Oleh itu aku roger roger adik aku suruh dia drivekan mak, kakak dan anak buah aku ke Seremban. Ej biler tahu je dia dah excited dah. Tak sabar sabar dia nak sampai ke Seremban tu. Geram je aku nak menjawab soalan dia setiap 5 minit. "berapa jauh lagi Seremban tu?"
Sampai je ke Jusco terus pi tempat games. Takde plan nak shopping so layan je la EJ kat sini.





Anak buah dengan adik aku pun nak try main benda ni. Seronok.

Lepas tu pi Johnys for dinner. Apsal la EJ ni buat memek muka ni?

Menyelerakan steamboat kat sini. Sentiasa penuh orang.

Tengok tu takde meja kosong kan. Kena beratur la kalau peak hours. Sorry, no reservation during weekends.

Dah kekenyangan.

Jenuh jugak nak menghabiskan. Kalau pi yang buffet punya sure membazir. Yang ni pun orang tu tolak kat orang ni. orang ni tolak ke orang lain.
Lepas dinner tu terus balik KL. Walaupun sekejap. Oklah jugakkan dapat melepas rindu kat mak aku. Ej lak over excited je beberapa jam dia dapat spent time dengan cousin dia ni. Dari riak muka macam penuh kepuasan la dapat jumpa cousin dia. Lagi buat dia happy biler dapat bluetooth few songs ke HP yang dia claimed dia punya tu. Cousin dia la melayan.

3 comments:

Eat said...

dah lama sangat ke tak jumpa kau tu fendu... feeling semacam pulaks!

Liz Duan said...

aku suka johny's....

fendifid said...

lama sesangat. he he he