Wednesday, September 30, 2009

Aku masih berhutang..

Dah nasib tarikh jatuh dalam masa keriuhan Syawal. Sampai ada orang tu lupa ok tarikh ni. First time aku yang ingat dia yang lupa. Cuba the other way round. 10 hari moncong. Tapi moncong biasa je la...kalau moncong senget tu...orang lain. Sape kah itu? Jawab sikit kak long...sape kah orang itu yang selalu moncong senget. Clue - bekerja di Sarawak. kah kah kah.

Aku sikit punya baik plan nak celebrate. Tapi keadaan tak mengizinkan. Terpaksa la di tunda di lain minggu sebab minggu ni ada open house. Kira hutang belum tertunai la ni. Sabar menunggu ye...

Cake ni pun aku order hari Jumaat...Sabtu tu EJ celebratekan masa family aku datang. Kami capek dok melayan tetamu. Sib baik dapat gak merasa sepotong cake ni. Dah sah sah sume kata sedap. The only cake yang EJ boleh makan dengan jayanya.

8 comments:

Ejin said...

hahaha no wonder fid kata dia sibuk masak on her anniversary masa aku sms tanya ada surprise ke dari cek fendu gendut tu...

aku sebenarnya nak buat posting to wish kan happy anniversary ..but masa tak mengizinkan ...aku terlampau busy!!!

Liz Duan said...

aku dok ingat pung....anniversary sendiri pun tak berapa nak sure camno nak ingat org lain punya...anyway ...HAPPY ANNIVERSARY TO FEND FID COUPLE...SEMOGA TERUS CINTA MENCINTAI SAMPAI MATI...meaning kalau salah sorang tak de pun ingat sedekah kan yasin, al fatihah...jgn sedap nak kahwin lain...this applies to both parties ok.....CINTA DI BAWA KE SYURGA....AMIN....

Ejin said...

hahahaha hebat explanation kak long ...

fendifid said...

thank you thank you

fido said...

ishh... seram sejuk lak aku baca tazkirah ko, liz!!!! Renung2 kan & selamat beramal!! ahaks! thnks friends for the kind tots & best wishes!

Liz Duan said...

KAH..KAH..KAH...actually i told my other half the same thing...asal anak anak terbela tak pelah..tinggal jgn lupa sedekah kan yasiinnnnnnnnnnn
kalau tak aku cekik!!!!!!!!!!!!kah..kah..kah...

Ejin said...

tu dia sambungan ceramah kak long. Bet duan sengih kalau baca komen2 nie hahahaha

fendifid said...

ye la kak long ni...siap nak cekik tu. menakutkan.