Thursday, September 17, 2009

Merajuk

Hari ni ada orang tu happy sakan. Esok dia dah start cuti la. Pastu siap buat operasi nak surprisekan aku.

Biler balik umah aku sampai dulu...pastu aku pun cari la apa surprise yang dia cakap tu. Sekali aku nampak la bunga kat dapur. Bunga tu dah macam biskut. Kejap dalam umah...kejap kat pasu luar (layu sesado masa kat luar)...pastu ada dalam umah balik.

Aku pun pi luar tengok ada pasu ni dengan pokok baru. Ni la rupanya surprisenya. Baru nak tunjuk bakat bercucuk tanam. Layannnn.

Petang masa dia balik...aku buat donno je macam tak tahu apa apa. Member excited nak tunjuk...aku buat dek je...pastu aku ckp ala tak cantik pun. Terus member merajuk. Lepas buka puasa terus monyok...la ni dah tidur sebab takde orang puji surprise dia. Sejibik macam perangai EJ...kalau balik bawak result bagus ke...sijil macam hari tu ke...kalau aku buat donno je...muncung sedepa. Lawak lawak...tepi perigi ada biawak...jom kita gelak gelak...lariiiiiii.

3 comments:

fido said...

alaaa..... poyo ler posting nih!!!! cantik aper????

Ejin said...

hehehehe cantik ..tapi ngko pun ada tendency jadi pembunuh pokok cam aku jugak ke???? hehehe sama le kiter ...

fendifid said...

nanti kita ikuti perkembangan selanjutnya pokok pokok ni.