Wednesday, September 9, 2009

Jalan Jammed punya pasal.

Isnin kan cuti...lepas kemas rumah siap sume terus gerak ke Jalan TAR cari barang. Barang apa? Malas nak jaja kat sini. Beli khas untuk raya. he he he. Tak koser ronda kat Sogo lagi. Kang ada yang tak puas shopping kasut...habis duit aku...lariiiii.

EJ dok nyanyi nak pi KLCC. Kuar je dari Sogo jalan punya lah bapak jammed. Pastu jalan sume jadi 1 way...tetiba je. Terpaksalah go with the flow. Akhirnya tiba kat KLCC dah kol 7pm. Masa ni apa restaurant pun sure dah penuh. Masa kat tangga nampak California Pizza cam ada temat duduk lagi. Terus check in.

Order cepat cepat tapi time berbuka air je dapat. Kena tunggu 10-minutes gak la untuk dapat makanan. Ej dok bising cakap sedapnya bau makanan dari meja meja sekeliling. Nasiblakan...dah dia yang sibuk nak berbuka kat KLCC ni. Orang dok ngap sana sini. Aku diam je sambil sms kak long, zamreen dan nuarlin. Saje nak hilangkan keboringan.

Sedihnya muka dapat makanan lambat. he he he. Ajak berbuka kat Sogo tak nak. Ngade.
Muka kepenatan sebh mengemas rumah.

Layan je la piring yang bersusun cantik ni sambil teguk air. Sib baik Ice lemon tea free flow.

jeng jeng jeng...makanan dah tiba. Tapi time ni Ej andFid went to Ladies. EJ siap pesan kat aku jangan mula makan dulu.
Tortila rolls. Satanem. Sesedap macam kat Chillies.

Ha nko...macam singa kelaparan bila food dia sampai. Speggetti cabonara. Sangat sangat sedap setanding Rainforest. So next time kalau malas nak drive pi Sunway...datang sini saje makan cabonara yang enak ini. Satanemmm.

Aku cukai Ej punya.

BBQ pizza. Sedap pizza ni. Boleh layan lagi next time.

Letak cili sos special dia...kasi kick sikit.

Layannnn


Ni la cili sos dia yang pedas dan masam. Sedap. Boleh datang lagi next time. Tak plan pun nak makan pizza tapi good choice. Makanan sedap. Tak macam TGI hari tu.
Lepas makan sempat posing posing kat centre court. Deco adalah menyedihkan jugak. What to do..Hari Raya maaa...not X'mas. Nanti masa X'mas kita boleh tengok deco yang meletops grand giler.


Rumah kampung je ada. Cun rumahnya.

Pasangan Remaja yang cun gak...kah kah kah. Kak Long dengan Kak dik dah start telan air liur...kah kah kah.

Happy dapat famous amos. Pastu blame aku konon mintak 100gm je..aku yang order 200gm. Dia bagi alasan takut mummy marah sebab kat umah pun cookies tak habis lagi. Match pulak baju Ej tukan dengan rumah tu.
Lepas tu kami tolong tutup Isetan. Aku dok ingat tutup kol 10pm. Rupanya kol 9.30. Time nak balik la pulak baru perasan baju baju cantik untuk kanak kanak dengan wanita. Selamat duit aku...he he he... Rupanya Isetan sale for members 4 hari. Kurang meriah sale ni sebab Kak Long tak turun KL menuai kat Isetan ni. Kesian Kak Long...kah kah kah. Next time la Kak Long.

4 comments:

Liz Duan said...

aku dah jadi darat kat sini...nyampah

Liz Duan said...

apasal gambar kau gelap tak semegah tu????

Ejin said...

apasal tumah kampung tu cam ade snow? kat kampung halaman kiter ke???

oooohhh kat sini le EJ sms aku ari tu yea..

fendifid said...

dalam restaurant tu lampu jimat letrik diorang pakai. suram suram dan romantik je suasananya.

nak bagi nampak lain sikit kot rumah tu. sebab tu buat ada snow.